Nekad L4C7 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L4C7

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Vad är ditt discord namn? L4C7

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Stenerlöv och är en glad och omtänksam kille på 30 år. när han var mindre så dog hans föräldrar i en bilkrasch med en lastbil där alla i kraschen dog. Så han fick bo hos sin moster som är jätte dum mot William och bara tänkte på sig själv. En dag när han inte orkade mer så rymde han hemifrån och gick till han farbror som han inte har träffat på länge så han kände sig nervös sen fick han bo hos hans farbror tills han blev 18 år. När han blev arton flyttade han hemifrån och började plugga till polis. Han fick mycket kompisar under tiden han pluggade som han planerar att göra resan till polis med. Han har haft ett stort intresse för polis i många år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig social rp. Jag kan också hjälpa till ooc genom att anmäla fuskare eller folk som ba förstör serverns rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska låta motparten vinna i ett scenario och inte bara spela för sin vinst så att det blir rolig rp för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. T.ex är RDM - döda ngn utan anledning och VDM - använda fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag tidigare varit medlem på UNIVE.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag är nöjd

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka