Accepterad l4am_a | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnen313

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094564347/

Ditt Hex-ID: steam:1100001439c05fb

Vad är din discord tagg? BJÖRNEN#4847

Vem var det som bannade dig? tropical

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp/failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att tropical valde att banna mig eftersom jag inte var vid datorn när dom revive mig och bad mig ta upp händerna. Det är viktigt att följa reglerna för att skapa en trivsam och säker spelmiljö för alla spelare Tyvärr misslyckades jag med att göra det i detta fall, och jag förstår att det ledde till min ban. I mitt överklagande ska jag förklara att jag är medveten om att jag gjorde fel och att jag är beredd att ta ansvar för mina handlingar. jag ska ochså försöka visa att jag är en duktig och respektfull spelare som har lärt mig av mina misstag och att jag inte kommer att upprepa dem i framtiden. hoppas jag att jag kan övertyga dig tropical om att jag är värdig att bli umbannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag föesöker att minnas så mycket som jag kan från scenariot och ska berätta så detaljerat som möjligt. jag och några från mitt gäng blev pittade av whoys väldigt nära grovva street rondellen bilen stannade bredvid maga mall från grove strett gargets sida jag blev snabbt mördad och tagen. sedan blev jag dumpad bakom whoys hus nera i vatten draget. sedan skulle jag ut på resturang med familjen då vi hade boket bord på en resturang sedan dagen efter såg jag att jag var bannad för fearrp/failrp villket jag verkligen förstår då jag förstörde rpn för både mig och dom andra villket verkligen är fel och det förstår jag och det har jag tagit lärdom av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. som sagt så hade jag inte möjligheten att göra rätt av mig för att jag inte var närvarande men samtidigt så påverkade jag rpn negativt villket absolut inte var min mening och detta har jag tagit stor lärdom av och förstått felen jag gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blacklist och 20 nått bans och jag har tagit lärdom av mina bans och detta kan du se för att jag har förbättrats enormt mycket enligt mig om man jämför med innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kommunicera med staffs på ett tidigare stadium för att förklara omständigheterna och att jag inte hade möjligheterna att följa reglerna och rpa. jag är villig att följa reglerna och är beredd att göra vad som krävs för att undvika att hamna i liknande situationer i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att det är viktigt att alltid ha tillgång till din dator och att kommunicera med staffs på ett tidigare stadium om du inte har möjlighet att följa deras regler på grund av omständigheter utanför din kontroll. jag insett hur viktigt det är att följa reglerna på servern för att undvika liknande situationer i framtiden.jag är enormt villig att göra vad som krävs för att följa reglerna och jagär beredd att lära dig av min erfarenhet och göra det bättre i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka