Nekad l4am_a | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

björnen313

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094564347/

Ditt Hex-ID: steam:1100001439c05fb

Vad är din discord tagg? BJÖRNEN#4847

Vem var det som bannade dig? tropical

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp/failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja det var så här jag blev dödad av ett gäng i grovve street sedan så blev jag dumpad i kloaken sedan så gick jag off villket ja kommer förklara senare men tydligen så hade dom tagit min kropp igen ressat mig för att loota mig men jag var inte vid min dator vid tillfället så jag buggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nu ska jag berräta lite mer detaljerat jag hade som sagt blivit dödad sedan när jag va död så kollade jag på min lur i typ en kvart och hade legat dumpad i kloakerna 15 min och min familj hade bokat bord på restaurang så jag tänkte att allt va klart vi drog till restaurang sen drog jag till fest med Boysen sedan kom jag hem för trött för att spela gick och la mig och nu när jag ska rpa var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ju ej felaktig då jag sett klippet och det ser klart och tydligt ut att jag buggar men jag låvar och svär jag var inte vid min dator har aldrig gjort så innan på till och med (dyra) vapen varför skulle jag ta en stor ban och till och med kanske blacklist osv för en pistol detta var ett missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 2 blacklist villket jag har tagit stooor lärdom av då jag inte haft en enda indragen eller ens en ban tror jag sen jag kom tbx villlket är väldigt bra för mig då jag innan varit ett riktigt problem för servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kanske dma lugge eller någon av dom som döda mig och fråga ifal att jag kan lämna så jag inte förstör scenario,.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag först och främst att aldrig lämna datorn när du är inne i servern död eller levande för det kan förstökra rpn enormt plus att alltid vara säker på att du kan dra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Tillbaka