Nekad l4am_a | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnen313

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094564347/

Ditt Hex-ID: steam:1100001439c05fb

Vad är din discord tagg? BJÖRNEN#4847

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: eeglni Anledning: Deltar i streamsniping samt sitter och hetsar. Placerad av: 320master ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför att jag helt enkelt gjorde fel och agerade på ett sätt som är oacceptabelt kort fattat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i ett call med några indevider och en streamer som nyss hade blivit p bannad sedan gjorde en kille terrordåd och skärmdela på en kille som heter lexty och detta är inte en bortförklaring men under den tiden var jag väldigt arg på lexty tack vare att han hade hängt ut mig på sin stream så jag blev bara glad när han blev utsatt för detta så jag ville göra han lite mer arg så jag hånade honom i dm villket jag skulle få ångra för att när jag sedan kom hem var jag p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt och jag kan stå och erkänna för att jag har gjort fel och jag vet att jag under min senare tid på unive har jag varit något sådans posetivt på servern det enda jag gjorde var regelbrott och saker som man inte fick göra jag va var ingen vill ha på sin server men det kommer ändrats för jag har mognat

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 p bans och massa andra bans typ 15 plus

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vara barnslig och följa alla sårts regler på unive och vara en bra spellare för servern och bara bidra posetivt för att jag vet att denna ban inte bara var för denna saken jag gjorde utan i hel het att jag har varit lite av en idiot på servern det är vad jag hade kunnat göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att jag måste ändra hur jag gör saker för att kunna vara en bra spelare för servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka