Nekad l4am_a | Ansökan till Servervakt [Smokey]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnen313

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? BJÖRNEN#4847

Ange ditt födelsedatum 3 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv på datan varje dag minst 3 timmar och det brukar vara MYCKET mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett år snart

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 25 gånger flera är felaktiga https://gyazo.com/4492fb0c1b9ac4fce052a827774c335a

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. för mig är sv någon som är väldigt lugn men samtidigt bestämd men kan se skilnad på rätt och fel och även kunna ta svåra beslut som att kunna banna ngn av sina egna vänner även om dom skulle göra fel jag har varit sv tidigare och vet vad min uppgift är att hjälpa servern passivt att inte direkt åka runt med min bil som en staff i noclip och leta efter problem utan låta problemen komma till mig och jag vet att det är vanligt med sv abuse nu för tiden och det är väldigt viktigt som sv att se på detta med fulaste allvar då man fått en roll med en uppgift och att inte göra bort sig och följa sv reglerna till 100 procent

Varför vill du bli servervakt på servern? därför att jag har varit det innan och tyckte det passade mig bra och jag tyckte det var roligt att samtidigt kunna lägga al tid på rp samtidigt som jag hjälper servern till det bättre

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. när man använder perms och tillgångar man får som sv till sitt eget bäste tillexempel för att göra det lättare hoppa över rp och till egen vinning på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka