Nekad l4am_a | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnen313

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Björnen#4847

Ange ditt födelsedatum 3 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är riktigt bra för att jag är aktiv på min telefon nästan hela tiden förutom i skolan och när jag kommer hem är jag aktiv vid dator hela tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär runt ett år snart med lite avbryt ibland

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 25 gånger flera är felaktiga https://gyazo.com/4492fb0c1b9ac4fce052a827774c335a. Jag erkänner att jag har haft problem med att följa regler och riktlinjer i det förflutna, och att jag har gjort misstag som har resulterat i bannlysningar. Men jag har lärt mig av mina erfarenheter och jag har fått hjälp för att övervinna dessa problem.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på en unive har en viktig uppgift att se till att alla spelare följer regler och riktlinjer och att de beter sig på ett lämpligt sätt. Servervakterna är ansvariga för att övervaka spelarens beteende och ingripa om någon bryter mot reglerna eller skadar gemenskapen på något sätt. De är också ansvariga för att hjälpa spelare som har problem eller frågor, och för att se till att servern är en säker och trivsam plats för alla att spela på.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har en stark passion för att spela på servern och att jag vill hjälpa till att göra den till en säker och trivsam plats för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa till och stötta andra spelare, och jag vill gärna bidra till gemenskapen genom att vara en servervakt.

Jag är också mycket intresserad av att lära mig mer om hur man hanterar olika situationer och hur man följer regler och riktlinjer på en server. Jag tror att jag har den rätta inställningen och engagemanget för att bli en bra servervakt och jag är redo att ta på mig det ansvaret.

Jag hoppas att ni kan ge mig chansen att visa er vad jag kan göra som servervakt på unive Tack för att ni läste detta och jag ser fram emot att höra från er.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att en person tar emot mutor eller andra förmåner i utbyte mot att bryta mot regler eller befogenheter.Abuse innebär att en person missbrukar sin makt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka