Accepterad L3__ | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L3__

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? G̶e̶z̶z̶y#6200

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Olsson han hade en mamma och pappa hans mamma va
sjuksköterska och hans pappa va polis sen hade han två bröder med hans ena hette Adam och hans andra hette Alfons och hans pappa han hette Niklas och hans mamma hette Wilma. När Melker Adam Och Alfons Melker va 7 och Adam va 5 och Alfons va 2 så en dag åkte dom med sin pappa och när dom va små älskade dom leksaker så dom tjatade jättemycket och då sa pappan eran morfar Sven har en överraskning till er så dom åkte hem och när dom kom hem så hade hans morfar gett Melker en radiostyrd bil och Adam fick en helikopter och Alfons fick en radiostyrd bil med och dom lekte jättemycket till deras mamma kom hem när deras mamma kom hem blev dom jätte glada och sprang till henne och visade vad dom hade fått av deras morfar och då sa morfar jag måste åka nu ska skörda med traktorn och då sa Melker kan jag få köra en traktor morfar snälla snälla och hans morfar sa fråga din pappa och mamma och då sa dom en liten stund kö försiktigt sen så körde dom till klockan 23:00 då tyckte Sven det är dags att sova nu Melker och då sa Melker Nej en liten stund till bara snälla sen så stannade Sven traktorn och Melker körde ett varv till och sen så stannade Melker traktorn och då va klockan 23:04 och Sven sa näe nu äre dags att sova då du kan köra vidare imon och då sa Melker okej då för sven sa jag sa sova iallafall då ville Melker med sova sen sova dom båda andra dan så funkade inte Sven,s bil så då ringde Melker till Sven och frågade när kommer du hit och då svarade Sven vene min är trasig och då sa Melker Vänta jag är kunnig på att laga bilar så Melker sa Morfar vänta jag kommer med cykel till dig och Mormor så Melker cyklade sen va han framme och lagade hans bil Sven hjälpte till lite sen åkte dom till Svens gård där hämtade dom en hammare för ena traktorns handtag de när man öppnar höll på att gå sönder så Svens och Melker fixade till de lite fort sen körde dom med traktorerna och precis när dom började ringde Wilma och sa du ska äta vi har bjudit hit Mormor och Morfar sen kom Sven och Mormor Ella och åt hemma hos Melker och dom sen sa Ella var stor du har blivit sen sist lilla Alfons ja du med lilla Adam Melker såg jag ju förut då sa Melker jag vet sen åt dom upp sen åkte sven och ella hem till sig och då gick dom och sov och efter Sven och Ella hade somnat gick Alfons Adam och Melker och sov och då gick Niklas och Wilma och sov med när dom vaknade så kom Sven och hämtade Melker sen åkte dom till åkern och körde vidare med traktorerna till kvällen sen när klockan va 00:07 så ringde Niklas till Sven och sa att han skulle säga till Melker att han skulle hem och när Melker kom hem va han hungrig så han åt sen gick han och sov sen vaknade hela familjen och 20 min efter vaknade deras Mormor och Morfar och då åt hela familjen frukost sen en stund efter så åt Sven och Ella frukost och sen så skulle Morfarn köpa en present till Melker för Melker skulle fylla år om 1 dag den dagen Melker fyllde år så åt han kött och pommes med bea och sallad han njöt på sin 15 årsdag för nu får han köra moppe och epa han önskade sig en moppe och epa sen så skulle han få present av hans Mormor och Morfar sen fick han ett papper där det stod : Melker idag står det en sak i vårat garage du kommer få åka med oss hem till oss sen kommer du få din present kram Mormor och Morfar: sen fick han en present hemma av sina föräldrar han fick en moppe och han blev jätteglad sen åkte han med moppen till hans mormor och morfar där fick han en epa så han ställde kvar epan där sen tog han med sig hem moppen sen sov han och hans syskon sen så när han vaknade så gick han hem till hans Mormor och Morfar och hämtade epan och sen så ringde han sin polare Erik och sa ska vi hänga elle sen hämtade Melker Erik så körde dom med hans epa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att utveckla mitt eget rollspel och ha en rolig aktivitet att göra på fritiden. Vill också lära känna andra människor som har ett liknande intresse för RP som jag har. Men det största målet är att ha kul samt kanske försöka skapa så många senarios som möjligt vilket leder igen till mer rp utveckling.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Ett exemple är då att tex inte bara polisen lyckas fång tjuvarna varje gång.

Hur hittade du Unive? Min syster pojkvän tipsade mig om den här servern och då fasande jag för den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka