Accepterad L3__ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L3__

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180183793/

Ditt Hex-ID: 76561199180183793 (hex)

Vad är din discord tagg? G̶e̶z̶z̶y#6200

Vem var det som bannade dig? Vet ej det va på dcn

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gick med en dc och då blev jag hackad då så skickades den dcn till folk men har nu fort bort de skiten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick med en dc och vart hackad och den skickade nån FiveM server till folk och jag är inte löängre hackad och då undrar jag om jag kan få komma tillbaka jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej då jag blev hackad och ni gjorde bra val att ni banna mig men vill jätte gärna komma tillbaka igen hade varit kul

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte hur många jag har men jag e bara bannad på dcn och det är där jag behöver unban om ni ej behöver så löser jag såklart

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte varit så jävla dum och gått med den dcn hade varit riktigt bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kmr inte joina dc som jag ej ska och läsa reglerna ännu en gång och förbättra min rp vill bara komma tillbaka till servern har kört här mycket och det hade varit roligt som fan har mycket kompisar här med

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det kommer jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka