Inaktuell L3__ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L3__

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ditt discordnamn: Rs#6200

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill kunna bidra med att hjälpa till på servern genom att specca runt dva bilar osv. Tänk er, Piren: Piren kan vara väldigt kaosigt lall, folk slåss hit och ditt, bilar som står här och där. Då vill jag kunna finnas och hjälpa till genom att dva bilar, kicka / banna dem som lallar inte kan bete sig. Tycker inte rpn blir så himla bra om det ska stå 5 bilar på vägen känns inte så himla verkligt då. Därför vill jag kunna finnas som staff där och t.ex dva dem bilarna. Har själv varit staff på andra servrar där jag har fått mycket erfaranhet som jag tänker kan hjälpa till här och utveckla mig själv som staff då jag vet att Unive har ett seriöst staff team.
Jag är inte rädd för att banna eller kicka dem som gör fel.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 14:00-22:00
Tisdag: 14:00-22:00
onsdag: 14:30-22:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag: 15:00- hur länge som helst
lördag: hur länge som helst
söndag: när jag vaknar till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2022-07-27

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har spelat på vissa lall servrar då man får testa på lite kommandon som är staff relaterade för man har perms men annars så har jag inte så mycket erfarenheter. Jag kan de flesta kommandos då jag har testat de lite på lall servrar. Jag kan hantera stress och jag är snäll.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb ansvarig är jag inte beredd att agera som

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka