Nekad l200 | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

whoppz_1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? oliverl__

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter simon axelsson och är 25 år gammal han har haft en bra uppväxt och han växte upp tillsammans med sin mamma och pappa samt sin lillebror. På gymnasiet så pluggade han fordon och han har alltid velat bli mekaniker och jobba på mekonomen så han flyttar hit för att kunna uppnå sina drömmar. Simon som person är oftast snäll men har sina brister och kan bli irriterad om man trycker på fel knappar på honom men detta ska han försöka jobba bort. Hans mål i unive staden är att bli mekaniker och hitta nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och social rp samt långdragna scenarion med bra mekaniker rp samt bara skönt snack. Jag kommer även bidra med ett aktivt rollspelande samt en rolig och unik karaktär som sticker ut i mängden detta är vad jag kommer bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att en själv ska vinna hela tiden utom att man ska låta motparten vinna iblan så att det blir roligt för de också.

Hur hittade du Unive? Genom vänner. Anmäl

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka