Nekad L1xan | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan.09

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? L1xan

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Alexander Johansson har en fascinerande och sympatisk karaktär med en stark drivkraft och familjeband. Här är några möjliga rader som du kan använda för att fortsätta din historia
Alexander Johansson är en man med en unik livshistoria. Förlusten av sin far vid en tidig ålder formade honom till den målmedvetna person han är idag. Han var fast besluten att hedra sin fars minne genom att aldrig sluta sträva efter framgång och göra det bästa för sin familj.
Det var i Ryslands gränder där han föddes och växte upp med sin mamma och bror. Han bar alltid med sig de kära minnena av sin far och den. Bilen var mer än bara ett fordon för honom. den var ett symboliskt arv som påminde honom om var han kom ifrån och vad han kämpade för.
När han flyttade till Sverige öppnades nya möjligheter för Alexander. Han omfamnade det nya landet och dess kultur med öppna armar, samtidigt som han alltid höll sin familj nära sitt hjärta. Varje framgång, varje mål som han nådde var en hyllning till sin fars minne och ett bevis på hans egen envishet.
Men trots den inre kampen var Alexander en otroligt vänlig och välluppfostrad man. Han ställde alltid upp för sina nära och kära, och ingenting var viktigare än familjen. De var hans grund, hans styrka och hans största stöd genom livets upp- och nedgångar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en Socialt och Roligt Rollspel med Bra RP Nivå, Och Realism, Jag kan bidra med Roliga, Väl utvecklade Scenarion När båda Partiet i scenariot har kul, och inte bara ena sidan, Jag kommer också vara aktiv i communityt. Även Bra RP.
En gång kanske jag ska bli polis och göra roliga scenarion för båda parterna i ett scenario och göra roliga senario och utdragna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte skall Powergama, man måste inte "vinna" ett scenario för att det skall kunna vara roligt, tex om jag gör ett butiksrån så hadde jag personlignen frivilligt blivit tagen men inte på ett uppenbart sett, jag hadde tex krockat bilen så att polisen tar mig så att de blir ett större och roligare scenario för alla partin involverade, för mig är det en självklarhet men vissa människor vill bara vinna/inte förlora sina vapen vilket jag tycker är mycket själviskt och tråkig rp.

Hur hittade du Unive? kompissar och streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka