Nekad L1xan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan.09

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Nickeh3029/

Ditt Hex-ID: 11000015d99f7f9

Vad är din discord tagg? l1xan

Vem var det som bannade dig? Nizze

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-23 204530.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det hade varit väldigt mycket skjutande utanför vårt gänghus. Bloods, Askar ligan, Top boys och GSF några i dessa gängen hade varit och jagat våra bilar och står utanför vårt hus och campade. Det var typ konstant skottlossning genom provokation, hets och samt pittar en direkt när man åker ut ur gänghuset. Det var allmän kass rp runt vårt gänghus konstant. När det är folk som inte har bra rp i sin omgivning så går det nästa över till alla. Jag tycker detta var en av de sämsta dagarna jag rpat på. Ingen tänkte riktigt på vad som hände. När vi blev beskjutna tänkte jag endast på att försvara och skjuta tillbaka mot dem. Lite det jag menar ifall de gör något dumt så tänker man inte riktigt på vad man gör. När man har rpat en sån här dag. Så vill man egentligen inte vara inne på server för det leder endast till negativa saker. Jag tycker det var ett väldigt bra beslut att stänga ner Westside Connections. Det var typ som en redzone. Sen innan man tar sådana här stora beslut så tycker jag det är viktigt att man får förklara sin sida av det hela. För det kändes som att jag inte fick förklara mig själv vad och varför det som hänt hade hänt. Jag ångrar väldigt mycket att jag antingen stängde av eller att jag bara försökte ta mig därifrån. Men jag menar gänghus ska vara ett ställe där man kan vara utan att det ska ske massa skottlossnigar mm (verkligen inte en redzone som jag upplevde det).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var alla som gjorde fel tycker jag. Det är extremt svårt att ha social rp ifall de på andra sidan endast tänker på att vinna och få skott highlights. Det var så det kändes som i alla fall. Men jag har fått åtgärder för det jag har gjort men tycker de var lite väl grova. Jag fattar att det var en väldigt låg rp standard vid vårt gänghus, det var förmodligen därför det drogs så många gäng dit. De åkte liksom från sjukan och tillbaka. Sen så finns det förmodligen anledningar att de drogs till vårt hus som vi gjort fel i westside. Jag fick se klipps av bloods att folk i vårt gäng åker och hetsar upp dem, sedan åker till vårt gänghus och campar. Detta gör dem upprörda och allt detta gör det till en lägre rp nivå standard. Men det finns förmodligen många olika anledningar till den dåliga rpn. Och jag tycker det var extremt tråkigt och jag ångrar mig väldigt mycket att jag inte bara stängde av eller åkte och rpade på någon annan. Det var ju inte det enklaste att åka ut ur gänghuset utan att bli pittade och skjuten heller. Inte för att skylla på andra för jag förstår varför jag fick de åtgärder jag fick men lite väl grova. Jag skulle inte förklara mig själv som en problem spelare för jag har varit sv och har inte många banns. Det var för det mesta under westside tiden det var väldigt dålig rp. Och vårt gäng fick för många chanser. Det borde bara blivit nedstängt direkt för det fanns verkligen ingen bra rp någonstans man var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var alla som gjorde fel tycker jag. Det är extremt svårt att ha social rp ifall de på andra sidan endast tänker på att vinna och få skott highlights. Det var så det kändes som i alla fall. Men jag har fått åtgärder för det jag har gjort men tycker de var lite väl grova. Jag fattar att det var en väldigt låg rp standard vid vårt gänghus, det var förmodligen därför det drogs så många gäng dit. De åkte liksom från sjukan och tillbaka. Sen så finns det förmodligen anledningar att de drogs till vårt hus som vi gjort fel i westside. Jag fick se klipps av bloods att folk i vårt gäng åker och hetsar upp dem, sedan åker till vårt gänghus och campar. Detta gör dem upprörda och allt detta gör det till en lägre rp nivå standard. Men det finns förmodligen många olika anledningar till den dåliga rpn. Och jag tycker det var extremt tråkigt och jag ångrar mig väldigt mycket att jag inte bara stängde av eller åkte och rpade på någon annan. Det var ju inte det enklaste att åka ut ur gänghuset utan att bli pittade och skjuten heller. Inte för att skylla på andra för jag förstår varför jag fick de åtgärder jag fick men lite väl grova. Jag skulle inte förklara mig själv som en problem spelare för jag har varit sv och har inte många banns. Det var för det mesta under westside tiden det var väldigt dålig rp. Och vårt gäng fick för många chanser. Det borde bara blivit nedstängt direkt för det fanns verkligen ingen bra rp någonstans man var.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för att jag pratade ooc ingame när doughen speccade men jag visste inte att jag höll in micken men det kommer inte hända igen men jag råkade ha open talk på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, som sagt skulle jag bara försökt ta mig från vårt gäng hus eller bara stängt av fivem för dagen. Det hade varit det enklaste för jag hade inte kunnat göra något speciellt inom rpn för då hade man endast blivit dödad eller nerskjuten. De i mitt gäng och de andra som var där och sköt kan ju förmodligen relatera till detta också. Men jag hade bara kunnat ha en bättre rp nivå än de andra även om jag försökte men de pittar bara en samt skjuter hela tiden. Jag skulle tänkt ett snäpp extra innan jag gjorde något för nu efter jag har fått åtgärderna så fattar jag hur dumt det jag gjorde var. Jag kommer aldrig göra om detta. Till nästa gång det sker någon liknade så kanske jag inte kan lämna just då, men då får jag helt enkelt få som de vill och antingen låta dem skjuta mig eftersom det är det ända dom vill. Och rpa på en 12h och göra en anmälan på dem istället. Det är nog det enklaste att göra så kan man rpa på en annan karaktär under den dagen. Sen ifall man visar klippsen för en staff borde de förstå situationen och kanske låta en rpa på sjukvård annars är det inte hela världen att missa 12h att rpa på min main karaktär. Det är alltid bra med lite variation och nytt i sin rp. Så det behöver ju inte vara negativt direkt. Jag hade också kunnat avstå från att gå med vissa gäng som kanske skjuter lite mer än andra gäng, tänka på vilka man rpar med och vad deras mål inom rp är. Man ska också alltid tänka en extra gång innan man gör något och alltid försöka kidnappa oavsett vad. Tänka logiskt och vad som blir roligast för både pater. Att man inte ska skjuta det första man gör. Så ifall jag kommer tillbaka ska jag undvika vissa speciella gäng som kanske gillar och skjuta mer än andra. Sedan vilka spelare jag rpar med. Jag ångrar mig mycket och jag förstår varför åtgärderna tagit mot mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det är självklart att jag har lärt mig och förstått min bann. Jag har ju alltid förstått regeln, bara att under denna dagen hade det var väldigt låg rp standard och då tänker man inte alltid en extra gång på vad man gör. Som jag självklart borde ha gjort. Jag har tagit åtgärderna för mitt fel. Och det kommer absolut aldrig ske igen. Jag kommer alltid tänka en extra gång på vad jag gör ifall något likande sker. Och så jag har uppfattat deras rp är att ifall de endast vill skjuta och inte ha en rp så låter man få det dem vill och sedan visar man detta till en staff och gör en anmälan istället. Det är ingen mening att hålla på tillbaka för det eskalerar situationen och gör scenariot ännu sämre. Man ska alltid utgå från social rp och ifall det finns problem så får man göra så dom de vill. Och bara rpa en annan dag eller en annan karaktär. Det är inte hela världen. Jag fattar att det var så extremt dumt och det ska aldrig ske igen. Tycker att alla som var där borde få samma åtgärder. För eftersom jag var vid gäng huset så såg man förmodligen mig där och då var de det ända man tänkte på. De andra som kom o sköt var ju nya lite här och där eftersom det var så många olika gäng. Det är möjligt att det var ännu fler gäng. Jag tycker de andra i scenariot borde tänka lite mer på att alla i scenariot ska ha roligt och att man inte endast utgå från att vinna. Detta kommer aldrig uppstå igen. Jag ska visa min bästa sida inom rp ifall jag får komma tillbaka. Sedan har jag också lärt mig att man ska tänka på vad man gör och ha konsekvenstänk. Jag har också lärt mig att man ska undvika vissa speciella gäng. Tänka på vilka som man åker runt med och vilka som är med i ens gäng. Är det folk som gillar att skjuta och inte göra mycket socialt ska man ta det lugnt och kanske välja ett annat gäng. Alltid försöka kidnappa ifall man kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka