Accepterad L1xan | Ban Överklagan [Ikea]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linkan.09

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Nickeh3029/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d99f7f9

Vad är din discord tagg? l1xan

Vem var det som bannade dig? ikea

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-01 222620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde att banna mig för att jag fear rpade när det var några andra som kidnappade mig och sedan så slutade det rikta på mig sedan så ställde min gubbe sig upp efter att den blivit nedskjuten-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag hade precis gått in på unive och skulle chilla runt lite jag spawnade in i sandy och cyklade lite och sedan så ringde jag min kompis och frågade om han kunde hämta mig vid sandy garaget jag fick låna en bil av någon mc klubb och sedan så skulle jag snacka men några för att jag trodde att det var min kompis. Sen när jag märkte att det inte var min kompis så åkte jag iväg och fick skott på mig???? jag åkte iväg en bit och sedan så valde jag att skjuta tillbaka och sedan så riktade det på mig och sa att jag skulle ta upp händerna efter jag blev nedskjuten. grabbarna som riktade på mig slutade rikta på mig för en stund och då ställde min gubbe sig upp och då så valde jag att försäöka skjuta honom som stod närmst varför jag valde att göra som jag gjorde var för att mina kompisar var precis brevid och i mina ögon så riktade ingen av dom när jag för tillbaka. men jag försår vad jag har gjprt för fel och det var fteel gjort av mig jag skulle ha gett upp bara och tagit upp händera me

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det inte var en felaktig ban . men jag ville bara förklara mitt perspectiv av scenariot och sedan och ville förklara vad som hände för att jag tycker inte att hans scenario var så bra heller efter som att han började skjuta på mig för att jag körde iväg från dem och han som sköt på mig är staff jag tänker att staffs ska kunna veta vad dom gör kändes som att han försökte rdama mig men han förklarade sedan att han hade ett krig med den bilen som jag åkte runt i men känns konstigt. känns konstig att han börjar skjuta på någon för att han är en klika dan bil som en men det finns hur många sånna bilar som hälst

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för att jag pratade ooc ingame när doughen speccade men jag visste inte att jag höll in micken men det kommer inte hända igen men jag råkade ha open talk på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bli kidnappat och göra ett socialt scenario och sedan även fast att man vet att man dör varje gång när man blir kidnappat endå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man alltid ska ta det säkra före det osäkra men jag tänkte att jag hade en chans efter som att mina kompisar var brevid mig och dom slutade rikta på mig men jag fattar varför att han bannade mig och vad jag skulle ha gjort annorlunda man ska alltig sta det säkra före det oskätra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka