Accepterad L1PE | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1PE

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Maxxxx09/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? L1PE#2495

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Namnet Är Alexander Jakobsson Han Är född 1992 Och Föddes Med En Tuff Uppväxt. Redan 1995 Dog Hans Föräldrar Då Dem Åkte Ner Från Ett stup På en semester Då Alexander Var Hos Sin Mormor. Dagen efter olyckan Får dom ett samtal Av Polisen Alexanders Mamma Och Pappa Var avlidna Av svåra skador. Mormor Berättade Detta för Alexander Som Tog det väldigt hårt. Alexander Fick Bo hos Sin Mormor Tills Han var 16 år gammal. Sedan Fick Alexander Bo i En egen lägenhet Som hans mormor försörjde. Vid 18 Års Ålder Bestämmde Sig Alexander att han vill söka till PolisKåren Eller Securitas Då Alexander Haft ett stort intresse för det Sedan Barnsben. Alexander På fritiden älskar att han att träna Och Vara Iform. Alexander Bestämmer Sig Nu för Att flytta Till Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag Kommer Bidra Med Bra RP. Liksom Jag Kommer Vara Seriös Då jag gillar seriöst RP Vilket Jag Kommer Vara Seriös Väldigt seriös Då jag kommer ansöka till Securitas eller Polisen. Då det är dom jobben jag gillar då dom är seriösa. Samt jag kommer även medföra mycket till unive så som streaming osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Kommer Ju som sagt Vara Väldigt Seriös Då jag ska vara inom dom jobben samt jag hade varit seriös oavsett vad. Så jag Kommer Bidra väldig seriöst Men Ändå En dunder karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man Behöver Inte Alltid Vinna.. Jag Menar Gör du nånting och försöker fly från polisen med ett Fordon Som Dom inte har någon chans mot För Att ditt fordon kanske kommer upp på saker men inte polisens. Inte blir det roligt för polisen. Det jag menar Man behöver inte vinna allt

Hur hittade du Unive? Via flertal olika streams osv :)

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka