Nekad L1PE | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1PE

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Matte/

Ditt Hex-ID: 1100001431c2a66

Vad är din discord tagg? Matte#4638

Vem var det som bannade dig? HenSi

Hur lång tid var din ban? 14 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängning För Copbait och grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är inte okej nåt av det Helt oacceptabelt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte Runt vid torget Sedan så började väl Åka Runt mot polisen för att försöka få en biljakt sen så smällde jag in i två Polisbilar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig Det var mitt ansvar och mitt fel där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För nån månad sedan blev jag bannad för abuse efter det Så tog jag lärdom att man beter sig inte så man gör inte så det är Oacceptabelt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda Genom att inte betett Mig så utan inte copbait eller liknade Utan jag hade inte gjort det utan rpat på som jag brukar hänga vid piren eller liknade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att Man gör inte så. Hur jag kan göra annorlunda är att inte gjort så det är ett regelbrott man Beter sig inte så man ska liksom rpa som vanligt med ett sunt förnuft Som i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka