Nekad L1PE | Ansökan till Servervakt (Kebabegott1896)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1PE

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Matte#4638

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min Dagliga aktivet består i princip att spela på unive och är aktiv 10 till 00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2022-11-14 Men varit egentligen medlem framochtillbaka totalt sedan juli 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/1040254002811654154/1040255610232504330/1042156768320557056

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servakt ska egentligen rpa på som vanligt men att du ska liksom hålla koll så spelare beter sig rpar bra liksom inte pratar ooc eller liknade utan det flyter på bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa till att liksom hålla koll på spelare banna folk som inte kan bete sig samt jag stött på en hel del människor som pratar OOC väldigt mycket säger exempelvis " respawnade " det är såna människor jag vill ta åtgärder så jag vill bli det för hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär du exempelvis inte bannar en person som gör fel bara för du känner personen eller liknade.

Abuse
Du missbrukar din permissions exempel banna en person i ett scenario bara för vinna scenariot
Helt Omoget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka