Nekad L1ON | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ON

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? L1ON eller l1onnn

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pekka Pesonen, Pekka är 23 år gammal och blev uppväxt i Finland norr ut emot åkrarna. Han har höjdskräck och gillar hockey, han spelar mycket hockey på fritiden han spelade mycket i Finland. Han flyttade ifrån Finland för att kunna få ett bättre jobb så han har flyttat till Unive staden, Pekka försöker att skaffa medborgarskap i sin nya stad och han har även en hund som heter Rufusiosus, han har en pappa som heter Onni och han är 57 år gammal hans morsa dog förut i en bil krock det var en tragisk historia inom hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att rpa fulltut med suntförnuft, och jag har massor av tidigare erfarenheter inom svensk rp. Har kört på många andra servrar förut och har varit medborgare på Unive förut en gång tror jag, kommer också att bidra att min karaktärs rp nivå och framtid kommer att utvecklas för varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska alltid tänka på powergaming, tänk på att allting handlar inte bara om pengar och makt och jag tycker det är viktigt att det inte bara är jag som vinner alla scenarion för det blir inte kul för motpartens scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Powergaming, Metagaming, Suntförnuft, RDM, VDM, Osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har massor av tidigare erfarenheter inom rollspel, har kört på många andra servrar förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka