Nekad L1nus2teed | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nus2teed

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384797465/

Ditt Hex-ID: 110000154e8a119

Vad är din discord tagg? L1NUS#0001

Vem var det som bannade dig? Lisa

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-03-13_164201073.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom såg att jag sprang runt med colt utan krim och jag sköt mot ett gäng och hade ej något förnuft och var bara inne o lallade omkring jag har lärt mig att bete mig och mognat upp sen dess.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang in i flgs gänghus och sköt ner så många jag såg vilket var väldigt dumt av mig och sedan sprang jag o gömde mig i en buske och f8 loggade sedan försökte jag joina igen o då var jag bannad. bet om ursäkt för händelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde ett fel. ber verkligen om ursäkt för det och har växt upp och vill gärna in o rp:a igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för sunt förnuft två gånger för jag körde för snabbt och har lärt mig att hålla hastigeheten och trafikreglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade ej gjort detta senariot jag gjort vilket då var att skotta i ett gäng hus, hade jag fått en helt ny chans hade jag ej tagit detta beslut utan jag hade följt alla regler ni har.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag efter mycket tänkande så saknar jag unive de är en jävligt bra server och saknar dess rp som är bättre än allt annat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka