Nekad L1nuS | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? L1nuS#7136

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Larsson han är 25 år gammal och har alltid varit bra i skolan. Han har haft en väldigt bra barndom och lugn. Hans föräldrar har alltid hjälpt han med skolan och läxor så när Jag gick ut skolan så slutade jag med bästa betyg jag har jobbat på väldigt många jobb och har väldigt mycket erfarenheter och kan nästan jobba som vad jag vill jag vill helst jobba inom säljbranschen sälja bilar, båtar, mc, spelar ingen roll men det är vad jag vill satsa på just nu och kommer göra det som behövs för att komma in på ett sånt jobb. Jag gillar även att hänga med vänner gå på restauranger eller bra chilla bada, och leva livet med vänner och familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag har varit det sen Januari men för exakt en vecka sedan så lämnade jag och ville testa en annan server men det finns inte någon annan bra server så vill komma tillbaka och rpa och vissa en bra rpa och hjälpa andra som behöver hjälp och vissa dom så dom kan rpa så som dom vill. Jag vill även bli medlem för jag respekterar alla och alla får vara som man vill och kommer vara lika snäll mot alla!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt hög rolig och social rp och det behövs och det ska jag försöka lära andra ha så att rpn på servern blir så bra som den bara kan bli så att det blir roligt för alla och inte bara för vissa själv tycker jag inte det spelar någon roll om man är icke medlem, medlem, staff, man ska alltid ha rolig social och kreativ rp för att det ska bli så kul som möjligt för alla, som jag sa innan så kommer jag hjälpa till när det behövs hjäl0pa till så dom som är nya lär säg det är vad jag kommer bidra med samt roliga scenarion från min sida!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan låta om man är kriminell t.ex att polisen kan vinna scenariot ibland utan att man ska bli arg och ibland kommer vi kriminella vinna också man behöver inte alltid vinna för att det ska vara kul det kan såklart vara kul att förlora också och det tycker jag alla ska bli bättre på att kunna förlora ett scenario också och inte bara vinna

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo för typ 9 månader sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka