Accepterad L1nuS | Medlem ansökning | Troik

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? L1nuS#7136

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Larsson och är född 1997-04-07-3770. han har haft en väldigt bra uppväxt och varit väldigt bra i skolan och alltid slutat med högsta betyg när han slutade gymnasiet så bkev han indragen i det kriminella livet och han började göra kriminella saker och det är vad han gör än idag, Han försöker ta sig ut ur det men det går inte bra och han blir hottat om han lämnar så kommer han dö därför vågar han inte dra sig ut och istället stannar kvar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har varit medlem i 8 månader men jag tog en paus och nu vill jag kommer tillbaka för jag tycker rpn och dom roliga scenarion på denna server är så kul och jag vill komma tillbaka till det, jag vill också bli medlem för att jag är en bra förebild och hjälper till och vissar folk hur dom ska göra när dom behöver hjälp. Jag hjälper till när det behövs. Jag är väldigt aktiv och rpar extremt många timmar per dag och det kommer jag fortsätta med och det blir ännu mer timmar när jag rpar på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt hög rolig och social rp och det behövs och det ska jag försöka lära andra ha så att rpn på servern blir så bra som den bara kan bli så att det blir roligt för alla och inte bara för vissa själv tycker jag inte det spelar någon roll om man är icke medlem, medlem, staff, man ska alltid ha rolig social och kreativ rp för att det ska bli så kul som möjligt för alla, som jag sa innan så kommer jag hjälpa till när det behövs hjäl0pa till så dom som är nya lär säg det är vad jag kommer bidra med samt roliga scenarion från min sida!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan låta om man är kriminell t.ex att polisen kan vinna scenariot ibland utan att man ska bli arg och ibland kommer vi kriminella vinna också man behöver inte alltid vinna för att det ska vara kul det kan såklart vara kul att förlora också och det tycker jag alla ska bli bättre på att kunna förlora ett scenario också och inte bara vinna

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo för typ 9 månader sedan

Står att jag är medlem på forumet men om man kollar dc roller så har jag inga roller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka