Accepterad L1nuS | Medlem ansökning Amkic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? L1nuS.#7136

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Svensson och är 58 år. Sen ung ålder har han gillat att åka motorcyklar samt meka med motorer. Jag har hållt på med de jäkligt länge och har mycket erfarenheter inom mekaniker. När jag va barn så hade jag både min mamma & pappa hela uppväxten och hade en bra ungdom med många vänner samt bra betyg i skolan. När jag kom upp i ålder runt 35 år så gick jag med en mc klubb och började röka extremt mycket och dricka väldigt mycket. Jag satt ofta på barer och bara tog de lugnt och chillade med mina bröder. När jag gick med mc klubben så märkte jag att dom höll på med kriminella saker så jag ville lämna men jag märkte väldigt fort att när man gått med klubben är man med där tills man dör så nu är jag kriminell och kan inte sova tryggt på dagarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en extremt hög och rolig rp som kommer vara annorlunda och social. Jag kommer prata mycket med folk och vara social. Jag har extremt mycket erfarenheter inom rp och vet hur jag ska bete mig ingame för att min rp ska vara så bra som möjligt så jag blir en så bra förebild som möjligt också. Jag kommer vara väldigt aktiv och en lojal medlem till serven och allt för servens bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan tåla att förlora ett scenario. Det kan vara ett roligt scenario fast man förlorar. Man ska ju tänka på vad som va roligt under scenariot och inte om man van eller förlora. Om jag är i ett skott scenario och jag blir omringad av massa folk så kan jag ju ge upp och förlora mitt vapen istället för att skjuta tillbaka och dö så kan man göra ett mer utdraget scenario som kommer bli roligare för båda parter.

Hur hittade du Unive? I januari 2022 så har vetat om serven länge men är tillbaka nu.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka