Accepterad L1nuS | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? L1nuS#7136

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Larsson och är 25 år gammal när Johan va 7 och började skolan så hade han inte så många vänner och va ofta själv på rasterna han längtade alltid hem för att kunna vara med sin familj istället när han började fyran så började det en ny elev i hans klass som blev hans bästa vän och dom gjorde allt med varandra dom va med varandra efter skolan och gjorde allt. Han började gilla skolan igen och började vara mer glad om dagarna. När dom slutade sexan så kunde dom inte gå i samma klass mer eftersom dom skulle börja på olika skolor han blev såklart ledsen och trodde allt skulle bli som det va innan när han alltid satt själv. Men när han började sjuan så fick han jätte många vänner och blev väldigt glad hans klass va väldigt snäll och brydde sig om alla. Skolan rullade på och började gymnasiet och gick igenom det och tog studenten och hade högsta betyg med en bra början på livet. Han började jobba som bilförsäljare men tyckte inte det va så kul så han ville testa på andra jobb så han blev polis och började plugga och försöka bli polis men det sket sig. Nu ska han flytta till en annan stad och hoppas på att det blir bättre där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag va medlem i förgår och då va min kompis oss mig och skulle 'lura' mig att jag hade blivit hackad så han lämna alla mina dc och då lämna han ju även unives dc. jag har en väldigt hög och bra rp som är bra för båda parterna och så alla scenariona blir roliga och spännande jag har rpat länge och har en bra rp nivå som kommer vara bra för servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt hög rolig och social rp och det behövs och det ska jag försöka lära andra ha så att rpn på servern blir så bra som den bara kan bli så att det blir roligt för alla och inte bara för vissa själv tycker jag inte det spelar någon roll om man är icke medlem, medlem, staff, man ska alltid ha rolig social och kreativ rp för att det ska bli så kul som möjligt för alla, som jag sa innan så kommer jag hjälpa till när det behövs hjäl0pa till så dom som är nya lär säg det är vad jag kommer bidra med samt roliga scenarion från min sida!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan låta om man är kriminell t.ex att polisen kan vinna scenariot ibland utan att man ska bli arg och ibland kommer vi kriminella vinna också man behöver inte alltid vinna för att det ska vara kul det kan såklart vara kul att förlora också och det tycker jag alla ska bli bättre på att kunna förlora ett scenario också och inte bara vinna

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo för typ 11 månader sedan

blev lite fel med mitt födelsedatum jag är 08, jasg skrev 14 år så blev det 1970 fråga mig inte hur!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka