Accepterad L1nuS | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? L1nuS#7136

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingen anledning, Fivem är klacksko ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag ville testa på nytt och se och testa andra servrar samt testa andra spel men efter runt 1-2 månader borta från unive ångrar jag mig och vill komma tillbaka som alla andra som lämnar för man vill bara tillbaka när man lämnar, jag svek unives Community och det står jag för till 100% och det kommer aldrig hända igen om ni ger mig chansen att komma tillbaka kommer ni bara se det bästa från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inne på andra servrar som (icke medlem på unive) ville testa på nytt och se vad för andra servrar som finns och spela andra spel, då märker jag att alla unive dc jag är med i försvinner och förstår då att jag bli bannad som jag förstår till 100%

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en helt rätt ban och det ända rätta ni kunde gjort jag svek erat Community och då ska jag bli bannad men just nu ångrar jag det och vill komma tillbaka hoppas ni som läser detta kan ge mig en chans till och så jag verkligen kan bevis för er att jag är en bra spelare och det kommer aldrig upprepas att jag lämnar igen. (om jag skulle bli unbannad kan ni unbanna mig från polis dcn också för vill bli polis om jag kommer tillbaka)

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg men jag vet att dom mesta av bannsen är när jag va ny till FiveM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade vilat göra om jag va i den sitsen idag va att jag aldrig skulle lämnat för unive är det ända bra och jag vill jätte gärna komma tillbaka och jag kommer aldrig lämna unive om jag får chansen att komma tillbaka så kommer jag aldrig lämna för unive är den bästa servern som finns och jag kommer göra allt jag kan för att sprida en sån bra rp som det bara går.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att unive är den ända servern med spealre, rp, och bra staffs, och att om man lämnar så vill man bara komma tillbaka direkt för unive är den servern som insperar mig mest och den servern som gör mig glad inom rp och därför har jag lärt mig att jag gjorde ett stort misstag som lämna och det kommer aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Är det någon som läser ban överklagan vill gärna få rpa på unive i helgen om ni vill ge mig mer chanser?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka