Nekad L1nuS | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? l1nus.7136

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-20 160832.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag och min polare gick in på serven enbart för att förstöra och inte för något bra syfte. Det är helt rätt av dom att banna mig för det var jag som gjorde 100% fel och jag har lärt mig av mina misstag och det kommer inte upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade väldigt tråkigt då valde vi att gå in på serven först åkte jag och streamsnipa en streamer vid rädningstjänsten efter jag hade varit där så chillade vi kanske 10 minuter tills vi åker till auto då vi vet att streamen är där vi går in på baksidan vid dörrarna jag följer inte med hela vägen in denna gången så jag går ut igen då går han in och streamsnipar men efter då så springer han ut jag springer med och vi hoppar in i bilen och kör iväg. Litet tag senare så blir vi indragna i support det håller på ganska sent och jag hade skola dagen efter så vi fortsätter det dagen efter och då blir jag bannad som är helt korrekt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då det var jag som gick in enbart för att förstöra och bryta mot serverns regler. Jag vet vad jag gjorde fel och har lärt mig av mina misstag. Innan tänkte jag inte på konsekvenserna man kunde få av sina handlingar men jag har lärt mig det nu och det var extremt fel av mig att göra så som jag gjorde. Jag respekterar erat beslut genom att banna mig då det är erat jobb att banna mig när jag gör fel. Jag har varit bannad väldigt länge nu och har skrivit många ban överklagan jag hoppas verkligen ni kan ge mig en till chans för det hade uppskatats väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 14 gånger tidigare kanske runt 5 stycken är felaktiga då staffsen har bannat mig för snabbt eller misstolkat hela scenariot och då har jag blivit unbannad direkt efter i support för staffsen förstog att dom gjorde för hastiga beslut men sen finns det en del bans som är korrekta som den jag har nu men dom mesta fick jag i början av 2022 när jag var ny till rp och inte hade så bra koll på reglerna och då gjorde jag också duma saker vad jag minns nu blev jag bannad för copbait och rdm då copbaiten var när jag hade köpt en bil och körde snabbt utanför polistationen och då blev jag bannad för copbait. Sen har vi också en rdm när jag börja slå en random grabb på torget. Sen har jag nog 1-2 perma bans tidigare men det var länge sedan och jag har lärt mig av allt. Jag har aldrig upprepat samma regelbrott två gånger så jag lär mig av mina misstag och gör inte om dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet många andra alternativ jag hade kunant gjort för att inte bli banand och förbättra min rp. Just där och då så tänkte jag mig inte för och gjorde dumma saker som jag vet nu och inte kommer göra om. Jag hade kunnat quita när det var tråkigt istället för att göra regelbrott så kunde jag bara väntat ett par timmar tills några mer kommit online och gjort något då. Hade även kunnat ha ett mycket bättre konsekvenstänk och tänka mig för innan jag gör dumma saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket, lärt mig att tänka mig för innan jag gör saker. Jag har lärt mig att se konsekvenserna för mina handlingar att jag vet vad som är rätt och fel så jag inte gör fel bara för det är kul och att jag följer reglerna som finns. Att jag kan quita när jag har tråkigt och hantera det bättre så bara för jag har tråkigt så ska jag inte gå in och göra fel utan skippa att spela 2 timmar och vänta tills andra kommer online så kan jag rpa med dom istället så kommer jag kunna undvika att göra problem lättare. Men jag har även lärt mig att jag inte ska göra saker för mina polare vill det utan jag gör som jag själv tycker och bara för dom vill att jag ska göra fel så kommer jag inte göra det. Men även att jag har ett mer konsekvens tänk och kommer tänka mer på innan att mina handlingar kommer få konsekvenser och undvika att göra regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka