Nekad L1nuS | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? l1nus.7136

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-20 160832.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min polare hade tråkigt en kväll vi bara chillade. Så vi började lalla och streamsnipa så vi blev permanent bannade det var en helt korrekt ban för det var vi som gjorde fel dock jag sköt ej och sa inget utan jag blev bannad för jag var med min polare som gjorde det. Så tror jag blev bannad för jag var med han när han gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tror det var under en helg kväll när jag och min polare rpade vi var securitas chef samt bitr. Vi båda hade väldigt tråkigt och hade inget att göra eftersom det inte fanns så mycket att göra som securitas då. Min polare då hade fått tag i ett vapen eftersom han hade gripit någon som hade det på sig så han valde att sprigna in när idapida streamade och satt i en bil på autoexperten och började skjuta mot henne jag var i bakrunden med han men skjöt ej jag snackade väldigt länge i support om det efter och jag blev bannad för att jag streamsnipade med min polare som jag fattar ändå att jag blev bannad för men kanske inte permanent eftersom jag bara vara med men jag förstår ändå hans beslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban eftersom jag gjorde fel när man har tråkigt så gjorde jag fel men jag har lärt mig av mina misstag och kommer istället för att göra regelbrott quita och göra något annat när jag har tråkigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad runt 13 gånger innan ungefär 5 av dom har jag blivit unbannad direkt eftersom staffsen har bannat fel så har jag blivit unbannad. Jag har dock blivit bannad några gånger som är korrekta och det har alltid varit olika anledning kanske någon gång som varit samma. Många av dom var i början när jag precis börjat rpa och var ny så jag inte riktigt visste hur rp fungerade och hur man skulle rpa. I början vet jag att jag blev bannad för copbait när jag körde sanbbt utanför polisstationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att hänga med min polare när jag visste om vad han skulle göra kunnat quita eller hitta på något annat för nu när jag hängde med han så blir jag inblandad i skiten han gjorde och då blev jag också bannad. Lätt att veta var man gjorde fel i efterhand men mitt i då så tänkte jag inte riktigt vad jag skulle göra. Men nu i efterhand så ångrar jag mig och vet vad jag gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Jag gjorde fel som streamsnipa men jag har lärt mig att fast man har tråkigt och inte har något att göra så ska man inte skita i reglerna och göra som man vill utan att man kan quita eller bara skita i att göra regelbrott. Jag har varit bannad några gånger tidigare och har aldrig upprepat samma regelbrott två gånger. Så jag lär mig av mina misstag och gör itne om dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka