Nekad L1nuS | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? L1nuS#7136

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannad från dcn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hetsade en del i support när jag hade blivit bannad och då valde han att banna mig helt rätt val och att han bannade mig va rätt och så är de bara, jag kommer inte sitta och ljuga och att jag gjorde rätt och jag vill kunna rpa som en medlem igen på unive och slippa vara icke medlem för jag är bannad från dcn och hoppas ni förstår. På den nivån jag va på va väldigt låg och att det sker är väldig dåligt men jag kan bara säga en sak är att jag alltid lär mig av mina misstag och gör inte om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett regelbrott ig som sen ledde till ett support ärende där jag fick mina återgärder ig samt mina roller som skulle återgärdas efter de så blev jag såklart lite sur och då började jag hetsa mot dom i support som va väldigt dumt och omoget av mig men jag står för de jag gjorde och jag kommer förbättra mig och inte göra om de igen. Återgärderna jag fick ig va en längre ban som jag har väntat ut för att jag tyckte att det jag gjorde va väldigt dumt och därför kunde jag lika väll vänta ut bannen istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en helt korrekt ban och jag gjorde väldigt mycket fel och jag står för de. Jag ångrar de extremt mycket och önskar jag aldrig betedde mig som jag gjorde men gjort är gjort och jag kan inte göra något åt saken nu. Att jag hetsade i support va väldigt dumt och jag kommer inte göra om de igen. Jag lär mig alltid av mina bans och jag har lärt mig av denna och det kommer aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad innan 11 gånger jag minns inte direkt alla anledningar men jag minns typ 1-2 st och mina bans va i början av min rp karriär ungefär i januari - mars 2022 och det va då jag började jag va ny till rp och visste ej reglerna jag va icke medlem och lärde mig då jag har lärt mig mycket och blivit en mycket bättre rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från allra första början hade jag kunnat att undvika att göra regelbrottet ig som då ledde till ett support ärende där jag då väljer att hetsa och vara extremt dryg mot staffsen som är med. Tillslut blir jag bannad från dcn. Det jag önskar idag att jag gjorde va att jag bara hade tagit de lugnt i support och snackat med dom istället för att hetsa, När jag hetsar blir de bara värre och stämningen blir bara dålig så hela support ärendet fucka ur och jag blir bannad som va helt rätt ban, Jag har lärt mig mycket och kommer förbättra mig och de kommer aldrig ske igen och hoppas ni kan ge mig en till chans. Jag kommer alltid bidra med bra rp och göra mitt bästa för servern hoppas ni vill ge mig en till chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig extremt mycket vad jag gjorde för fel och vad jag ska göra bättre till nästa gång jag kommer alltid tänka innan jag gör saker och alltid först och främst bidra med en hög rp så kommer jag aldrig behöva sitta i support. Om det blir så att jag kommer till support så kommer jag alltid ta de lugnt och prata lugnt och bra med staffsen och försöka lösa de på bästa sätt istället för att hetsa och vara dryg för de blir bara värre. Jag kommer snacka med staffsen lugnt och komma fram till något och göra de på ett bra sätt istället för de dåliga sättet. Hoppas ni vill ge mig en andra chans!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka