Nekad L1nuS | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? L1nuS#7136

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannad från dcn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hetsade en del i support när jag hade blivit bannad och då valde han att banna mig helt rätt val och att han bannade mig va rätt och så är de bara, jag kommer inte sitta och ljuga och att jag gjorde rätt och jag vill kunna rpa som en medlem igen på unive och slippa vara icke medlem för jag är bannad från dcn och hoppas ni förstår. det jag höll på med va helt knäppt och det kommer ej ske igen hoppas ni vill ge mig en till chans för de hade uppskattats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va ingame och valde då att göra ett regelbrott såklart blir jag inkallad till support och det blir ett support samtal på ungefär 20 minuter vi snackar jag har en väldigt dålig ton i hela support ärendet och det ber jag om ursäkt för de betandet är jätte dåligt från min sida och tillslut blir jag bannad från dcn detta va för jag gillar unive så pass mycket att jag blev sur när jag blev bannad och därför tog ilskan över istället jag brukar ej bli sur men när jag fick en så lång ban så blev jag sur på mig själv och tog ilskan på staffsen istället som va väldigt dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen va helt rätt och att dom banna mig va helt rätt så som jag betedde mig och så som jag agerade ig samt i support är helt knäppt av mig att jag blir bannad är inget snack om saken utan den bannen förkänar jag. jag har varit bannad från dcn runt 3 veckor nu och vill gärna komma tillbaka och rpa på unive igen rp är inte kul om man inte rpar på unive och det vet alla. Jag kommer aldrig göra om detta och jag lär mig väldigt mycket av mina bans för när jag blir bannad för en sak så gör jag inte samma fel igen utan istället lär jag mig av dom och förbättrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Japp jag har blivit bannad tidigare dom mesta av mina bans är från förra året i typ januari - april då jag va ny på rp och hade inte lärt mig alla regler plus va inte så erfaren som jag är idag. Jag minns typ två stycken av mina bans och en gång va de vdm på en person som triggade upp mig och gjorde mig svin sur ig så jag körde över han vid de tillfället visste jag ej vad vdm va så jag blev bannad för vdm. en gång slog jag en på torget och då blev jag bannad för rdm det va min första ban och som ni märker så va dom mesta bansen från början av min rp karriär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns en del saker jag hade kunnat göra annorlunda, från första början aldrig göra detta regelbrott ig som va dåligt och som jag väntat ut sen när vi kommer till support så visar jag bara dåliga saker från min sida jag kan göra mycket bättre ifrån mig en av sakerna är ju att inte hetsa och vara dryg i support och det kommer ej ske igen jag har verkligen lärt mig mycket av min ban och vet vad jag kan göra bättre till nästa gång och hoppas ni litar på mig och ni kommer ej ångra er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, jag vet hur jag ska agera i support så stämningen och allt går till på ett bra sätt utan massa tjafs samt hets jag har även lärt mig hur jag ska agera ig och hur jag ska förbättra min rp på många håll för att rp nivån ska vara på ett så bra sätt som möjligt och jag kommer alltid bidra med de bästa för servern och så mycket jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka