Nekad L1nuS | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? L1nuS#7136

Vem var det som bannade dig? Moezz eller E1lton kommer ej ihåg vem av dom de va

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannad från dcn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hetsade en del i support när jag hade blivit bannad och då valde han att banna mig helt rätt val och att han bannade mig va rätt och så är de bara, jag kommer inte sitta och ljuga och att jag gjorde rätt och jag vill kunna rpa som en medlem igen på unive och slippa vara icke medlem för jag är bannad från dcn och hoppas ni förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett regelbrott ig som sen ledde till ett support ärende där jag fick mina återgärder ig samt mina roller som skulle återgärdas efter de så blev jag såklart lite sur och då började jag hetsa mot dom i support som va väldigt dumt och omoget av mig men jag står för de jag gjorde och jag kommer förbättra mig och inte göra om de igen. Återgärderna jag fick ig va en längre ban som jag har väntat ut för att jag tyckte att det jag gjorde va väldigt dumt och därför kunde jag lika väll vänta ut bannen istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen va helt rätt och det dom gjorde skulle dom göra annars hade den varit felaktig om dom inte hade gjort de jag gjorde det dumma och att dom valde att banna mig va inget mer än rätt jag kommer stå för det här och jag vet att jag gjorde fel och det kommer inte ske igen. Jag vill vissa er att jag kan rpa och hoppas ni vill ge mig en andra chans!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad 11 gånger innan jag minns ej så mycket av dom bansen men det jag minns är väll typ att jag slog någon på torget i januari 2022 när jag precis började spela fivem och hade ingen aning om något och vilka regler som fanns. jag har lärt mig väldigt mycket under den iden vad som är rätt och fel och hur man ska rpa och jag gjorde ett misstag som jag ej kommer göra om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från första början inte göra detta regelbrott som skedde ig och som då ledde till ett support ärende där allt spåra och jag inte gjorde något bra alls jag betede mig skit och dom återgärderna jag fick va korrekta jag hade från första början ine hetsat eller inte alls göra regelbrottet ig jag kommer inte göra om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska ta de lungt i support och att man ej behöver hetsa och att de ej hjälper något alls. att alltid vissa en bra rp och inte göra regelbrott och att man ska rpa och alltid göra något bra och göra roliga och spännande scenarion och inte scenarion med regelbrott i.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka