Nekad L1nuS | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? l1nus.7136

Vem var det som bannade dig? WuX, tror dock inte han är staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-17 015308.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för mitt dåliga aggerande. Jag gick in på serven och gjorde bara massa skit så jag förstår till 100% varför jag blir bannad. Jag har varit bannad snart 1 år så jag har verkligen lärt mig av mina misstag och kommer inte göra om det. Förut kunde jag inte styra när jag ahde tråkigt och liknande och då gjorde jag skit. Men nu nästan ett år senare så har jag växt upp och jag vet att jag gjort bort mig men hoppas på en till chans och då kommer ni se en helt annan sida av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var inne på serven båda vi två var rettså trötta på fivem överlag men även hade vi inget att göra ingame och då gjorde vi allt för att ha något att göra. Då gick vi in på serven min polare då sa att streamen var på autoexperten vi båda gick dit först gick jag in på baksidan men jag gick ut igen då gick min polare in och tror han låtsades jobba där och när streamen och dens polare satt i en bil så skjöt han mot dom men bilen var skottsäker så ingen dog som var bra. Men allt vi gjorde där och då var helt efterblivet och vill tillbaka till en server som alltid har varit bra och alltid har varit rolig att spela på. Unive är enda serven man vill vara på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban. Jag gick in på serven och bröt mot reglerna så staffsen gjorde helt rätt genom att banna mig. Jag kan inte komma ifrån det på något sätt jag gjorde helt fel och allt jag kan göra är fan att jag varit bannad länge och har verkligen lärt mig av mina misstag och vill bara tillbaka och ha en bra rp nivå och ha kul i fivem igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 14 tidigare bans tror jag. Jag har några bans som jag blivit unbannad direkt då dom bannad fel eller liknande jag har några bans från 2022 där jag var ny till fivem och inte var bra på att rpa alls och bröt mot grundreglerna och liknanade. Jag har någon ban som är lite senare runt 2023 då jag gjorde fel och blev bannad men jag har aldrig gjort samma fel 2 gånger jag lär mig alltid av mina misstag och denna gången ska jag inte bli bannad igen alls då jag ska vara seriös och rpa bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra många saker annorlunda men just där och då gjorde jag bara dom dåliga sakerna som jag ångrar väldigt mycket just nu. Jag tyckte antagligen att det var jätte kul där och då men nästan direkt efter man blivit bannad så ångrar man sig. Och vill bara bli unbannad igen och kunna rpa på unive igen. Jag har tänkt en del jag hade kunnat skita i att gå in på serven eller bara skita i att göra dom dåliga sakerna jag gjorde då. Men även försökt stoppa min polare från att göra de också så vi inte gör regelbrott och skit saker. Hoppas ni vill ge mig en till chans då jag kommer ta den och göra de bästa jag kan av de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer göra mycket annorlunda jag kommer tänka mig för innan jag gör saker. Men även lärt mig att alla saker man gör har en konsekvens. Ifall dom jag rpar med gör fel och försöker få med mig kommer jag inte gå med på det men även försöka stoppa dom. Jag har inte alltid haft bra rp och varit banand några gånger men varje gång jag blir bannad så vill jag alltid bli unbannad dagen efter. Så nu har jag också lärt mig att det är inte kul att vara bannad och att det är svårt att få komma tillbaka. Så ifall jag kommer tillbaka kommer inte jag riskera att bli bannad igen för jag vill inte sitta här igen och behöva slita för att få komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka