Accepterad L1nuS | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? l1nus.7136

Vem var det som bannade dig? WuX

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-20 160832.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för mitt dåliga aggerande. Jag gick in på serven och gjorde bara massa skit så jag förstår till 100% varför jag blir bannad. Jag har varit bannad snart 1 år så jag har verkligen lärt mig av mina misstag och kommer inte göra om det. Förut kunde jag inte styra när jag ahde tråkigt och liknande och då gjorde jag skit. Men nu nästan ett år senare så har jag växt upp och jag vet att jag gjort bort mig men hoppas på en till chans och då kommer ni se en helt annan sida av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare gick in på serven och hade väldigt tråkigt då valde vi att streamsnipa. Detta var i januari förra året så minns inte alla detaljer. Vi gick till autoexperten vi gick in genom bak dörren först gick jag in men jag gick ut direkt eftersom min polare hade vapnet. Han gick in då och tror han låtsades jobba där sen började han skjuta mot streamen. Det var helt korkart av oss att göra detta men jag har verkligen tänkt igenom det och kommer inte göra om mina misstag igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% korrekt ban jag gick in på serven och bröt mot reglerna då ska jag bli bannad. Jag aceppterar mina konsekvenser och kommer bara lära mig av mina misstag och bli bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag har runt 14 bans någons stans där, många av dom var i början 2022 när jag precis hade börjat rpa så fick jag några bans för typ rdm, vdm, tror också det vare copbait. Jag var ny och hade ingen koll på något men ju längre jag rpade ju mer lärde jag mig och blev inte bannad ofta hände sällan. Jag har kanske 2-3 bans som är felaktiga där jag blivit unbannad direkt för det var fel. Men jag har inte blivit bannad för samma sak 2 gånger så jag skulle se det som positivt att jag lär mig av mina misstag men till denna gången ska jag inte göra nya misstag heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda inte gå in bara för jag hade tråkigt så ska jag gå in och göra dåliga saker. Istället vänta och gå in när det händer något så jag inte gör dåliga saker bara för att. Man tänker alltid att det är så kul när man väl gör det och precis efter att man aldrig kommer vilja gå tillbaka och liknande men efter ett tag ångrar man sig och vill komma tillbaka men då är det väldigt svårt. Jag har gjort många ban överklagningar och blivit nekad som är förståligt men hoppas på en andra chans så ska jag visa att jag lärt mig och göra bra rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket. att inte ta förgivet att man kan komma tillbaka efter man brytit mot reglerna. Men även att inte göra sånna dumma onödiga grejer att bara för jag och min polare ville ha kul så skulle vi göra dåliga saker och bryta mot reglerna. Jag har lärt mig att chilla mer och bara för det är tråkigt i någon timme så ska jag inte göra skit saker tillexempel men även att jag kommer ångra mig och bara vilja komma tillbaka ifall jag skulle bli bannad igen så jag kommer inte vilja riskera det. Så ifall jag blir unbannad kommer jag höja min standard högt och göra så bra ifrån mig som jag bara kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka