Accepterad L1nuS | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? L1nuS#7136

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannad från dcn.pngbannad unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev först bannad för clogg i 14 dagar och ban från dcn jag väntade ut dom 14 dagarna samt blev unbannad från dcn jag va med i dcn och tänkte börja spela unive igen och då ena dagen när jag kollar mina dc servrar jag är med i ser jag att unive är borta och då märker jag att jag är bannad igen. För jag vart bannad 3 gånger på tre månader innan denna 14 dagars bannen jag förstår jag va inte någon bra förebild genom att blivit bannad så många gånger. Jag förstår till 100% varför jag blev bannad och om jag får en chans till så kommer inte detta upprepas utan jag kommer enbart vissa mig själv som en bra förebild.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit bannad blev unbannad sen blev jag bannad igen utan att vara ig på unive. Det va ju för jag hade några tidigare bans på en viss period och jag förstår varför jag blev bannad och det kommer inte upprepas. Jag lär mig alltid efter mina bans och ofta gör jag inte samma fel två gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt korrekt ban jag förstår även varför ni valde att banna mig som såklart är väldigt tråkigt men samtidigt gör man skit får man väll ta konsekvenserna. Jag skrev en ban överklagan för denna ban en gång innan och då slärvade jag väldigt mycket när jag skrev och ville bara göra en snabb överklagan. Men det är bättre att ta mer tid på sig för att den ska bli så bra som möjligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja Jag har som sagt 13 tidigare bans jag måste ändå säga att runt 4-5 av dom är felaktiga antagligen att dom råka banna fel person eller att det har varit ett missförstånd som jag blivit unbannad för direkt efter. Men sen har jag ju också några bans som jag har gjort fel. En av dom är ju Halv ooc denna ban va väll för ungefär exakt 1 år sedan en kille blev bannad och jag sa där fick han flygbiljett och då blev jag också bannad. En gång rdm jag slog en kille på torget för han slog mig och då blev jag bannad för rdm. Sen va ju en gång clogg det va ju senaste bannen jag fick en 14 dagars ban som jag väntade ut och sen blev jag bannad igen men jag vill gärna komma tillbaka för att rpa på Unive för det är den bästa rp serven och man vill ju bara rpa på den serven.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Innan jag blev bannad att alltid rpa efter suntförnuft och alla regler som finns på serven. Alltid vara en bra förebild så ny rpare kan ta hjälp av dem som rpat längre. Jag skulle dragit ner på min oseriösa rp och bara satsat all in på min bra rp och vissat för alla er staffs att jag faktiskt kan rpa. Om jag får en till chans kommer jag verkligen bevisa för er att jag kan rpa och ni kommer inte ångra er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, Jag vet vad jag gjorde fel och det kommer inte upprepas jag vet vad jag ska göra till nästa gång. Om jag blir unbannad kommer jag läsa egenom alla reglerna för om det kommit någon ny regel som jag bör veta om annars är det bara bra att läsa egenom dom en extra gång för att vara helt säker på dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka