Nekad L1nuS | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? L1nuS#7136

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannad från dcn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till FiveM bannen va 3 bans på dom senaste 3 månaderna folk blir bannade varannan dag? Jag har själv varit bannad nu runt 1 månad och sen blir jag unbannad och då blir jag bannad igen fattar att 3 bans på 3 månader kanske låter mycket men jag gjorde inte regelbrott när jag rpade utan i slutet och den bannen väntade jag ut och lärde mig väldigt mycket av tycker bara de är tråkigt att jag blir bannad direkt igen och att ni inte kunde låta mig få en chans att bevisa min rp när jag fick komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inte så mycket jag tänkte komma till unive igen och börja rpa och när jag kollade mina dc servrar så va unive borta och då skulle jag testa att gå in på serven och då var jag bannad där med. Anledning va att jag hade varit bannad 3 gånger på 3 månader.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om Philip320 väljer att banna mig så är det ju rätt men jag tycker bara de va tråkigt för jag han inte ens komma tillbaka innan jag blev bannad igen jag rpade inte på unive sen jag blev unbannad för jag skulle komma tillbaka till helgen fast då vart jag bannad innan de och vet inte riktigt varför men så kan de vara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 13 gånger
Min senaste ban va för clogg och de står jag för jag blev bannad från dcn plus 14 dagars ban som jag väntade ut plus blev jag unbannad från dcn
I början av min rp karriär då vart jag bannad typ 3 gånger för typ rdm vdm för då visste jag ej vad reglerna va och jag va inte medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? när jag väll rpade innan på serven inte blivit bannad 13 gånger och kanske tänkt efter mer vad jag gjorde och haft en så bra rp nivå som möjligt men alla gör fel även jag och jag lär mig av alla mina bans och blir bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja om jag får komma tillbaka så kommer jag att ha en super hög rp nivå alltid sprida hög rp och vara en bra förebild och alltid vissa mig från den bra sidan och kommer inte göra några regelbrott

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka