Accepterad L1nuS | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228809247/home

Ditt Hex-ID: 11000014b9c701f

Vad är din discord tagg? L1nuS#7136

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Bannad från dcn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hetsade en del i support när jag hade blivit bannad en sak dock va att jag inte dissade han eller på något sätt kränkte han utan jag hade en väldigt dålig ton och betede mig inte bra och då valde han att banna mig helt rätt val och att han bannade mig va rätt och så är de bara, jag kommer inte sitta och ljuga och att jag gjorde rätt för de gjorde jag ej. Jag vill kunna rpa som en medlem igen på unive och slippa vara icke medlem för jag är bannad från dcn och hoppas ni förstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett regelbrott ig som sen ledde till ett support ärende där jag fick mina återgärder ig samt mina roller som skulle återgärdas efter de så blev jag såklart lite sur och då började jag hetsa mot dom i support som va väldigt dumt och omoget av mig men jag står för de jag gjorde och jag kommer förbättra mig och inte göra om de igen. Återgärderna jag fick ig va en längre ban som jag har väntat ut för att jag tyckte att det jag gjorde va väldigt dumt och därför kunde jag lika väll vänta ut bannen istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va ett helt rätt beslut, jag fattar varför dom bannade mig och det va helt mitt fel att denna ban skedde och jag står för de, jag har lärt mig vad jag gjorde för fel och kommer ej göra om det hoppas ni förstår och vill ge mig en till chans. Jag sa inget kränkande utan hade en hög och dålig ton och va väldigt otrevlig allmänt bara och då blev jag bannad jag sa ju lite dåliga saker men inget som man kunde ta åt sig utan de jag sa va bara dumt och dåligt och kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 11 bans dom flesta av dom är från januari föra året då jag va ny med rp och visste inte reglerna eller va medlem och då bara rpade jag och visste ej vad jag gjorde jag rdmade någon på torget typ slog han utan anledning jag minns inte riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från första gången aldrig göra regelbrott ig som sen ledde till ett support ärende där jag hade dålig ton och kaxig mot staffsen och jag skulle aldrig gjort regelbrottet från första början men om vi ändå hade hamnat i support bara haft en bra ton och bara tagit de lugnt och bara snackat och löst de istället för att vara otrevlig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag har lärt mig väldigt mycket vad jag gjorde för fel och vad jag kommer göra bättre till nästa gång. Jag har lärt hur jag ska bete mig i support samt hur jag ska förbättra min rp ingame jag kommer verkligen vissa för er att jag har förbättrats sen jag blev bannad och jag har verkligen lärt mig och blivit bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka