Accepterad L1nuS | Ansökan till Servervakt [Matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? L1nuS#7136

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. nu under lovet 9 timmar per dag kan vara mer under skolan runt 4 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan januari dock lämnade jag server ett tag men är tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger har skickat bilden till Crustlux och gick inte att bifoga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv har som uppgift att vara en förebild på servern vissa bra rp så andra kan ta efter man ska banna om man stöter på regelbrott eller då kicka om man ser massa bilar mitt i vägen kan man dva för att hjälpa till dock vet jag en sak som många sv gör fel är att dom letar fel det ska man ej göra som sv utan de är staffs jobb som sv ska man banna om man möter på problem under sitt rpande.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag vet hur man ska hantera rollen jag vill hjälpa till och vara en förebild för andra så andra kan ta efter mig och också ha en så bra och rolig rp så det bara går, Jag vet hur man hanterar rollen då jag varit de innan och kan det mesta inom sv relaterade saker jag kan vara en förebild svara på frågor och hjälpa till till folk som är nya och inte vet om vissa saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.ex om min kompis blev skjuten i huvudet så ressar jag han då revive abusar jag. jag kan bara gå runt och banna folk då blir det att jag abusar och är korrupt inom mina perms som sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka