Accepterad L1nuS | Ansökan till Servervakt [Lungan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? L1nuS#7136

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:30 - 22:00
Tisdag: 18:30 - 22:00
Onsdag: 18:30 - 22:00
Torsdag: 18:30 - 22:00
Fredag: 18:30 - 02:00
Lördag: 13:00 - 02:00
Söndag: 11:00 - 22:00

Alla dessa tider varier om jag tillexempel är med kompisar är iväg eller att rpa tidigare eller senare men utgår från dessa tider.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan juni men jag var medlem hela förra året och va servervakt då.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1700252607194.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att vara en bra förbild för nya medlmmar på unive en servervakt har som uppgift att vissa för dom hur rpn ska vara och vad som är rätt och fel. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs genom att banna folk som gör lite mindre fel eller banna en person som är icke medlem som åker runt och vdmar för då skickar vi ut de i en kanal så kommer en staff banna dom i den tiden som regelbrottet har för tid så slipper staffsen att släppa ett ärende för att åka till torget och banna en ny spelare på fivem eller en allmän lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag varit de innan jag va de i runt 6-7 månader förra året och det underlättade väldigt mycket i rpn ifall en icke medlem kommer och lallar med en så kan man alltid kicka eller banna dom så dom inte fortsätter och förstör rpn på serven. Jag själv nu under de senaste 4 månaderna har möts av en del lallare samt icke medlemar som inte beter sig och då hade det underlättat att vara sv så man kan banna dom direkt så man kan fortsätta rpa som vanligt och på en hög nivå. Jag har även dött av olika buggar som man ska få ress av som förstör och inte förstör olika scenarion och eftersom i vissa lägen glömt ta klipp kunna ressa mig själv ifall de händer (såklart komma jag klippa de och om jag glömmer det då så får jag skylla mig själv) och då slipper jag slösa på staffsens tid.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är ifall jag ressar någon som blivit dödade och när det händer ska dom ju inte ha ress och då abusar jag mina perms och ressar personen. Ifall jag förlorar ett scenario och blir sur och då sv bannar jag person fast han ej gjort något fel då räknas det också som att jag abusar rollen och permsen jag fått ig. Korruption är ju att jag använder mina perms till min fördel att jag bannar och kickar folk helt random då är jag korrupt inom servervakt rollen.

Senast ändrad:
Tillbaka