Accepterad L1nuS | Ansökan till Servervakt [Borzy, CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? L1nuS#7136

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. ungefär vardagar 17:00 till 22:30
Helger 10:00 till typ 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan januari dock lämnade jag server ett tag men är tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger har skickat bilden till Borzy och gick inte att bifoga

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man ska rpa men ändå kunna hjälpa till genom att kicka och banna när man ser mindre fel som ej staffs behöver ta återgärder vid eller ej har tid då ska vi kunna banna/kicka dom för att kunna underlätta staffs arbete men om det va ett grovt brott bannar man dom och skickar ut i ban förlängs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit sv i typ 6 månader innan och jag möter ofta folk som gör regelbrott och som bryter olika regler och ofta har staffs fullt upp och då vill jag kunna banna dom för att kunna underlätta för er och banna dom eller kicka för den delen så dom får sitt straff dom ska ha. Jag vill kunna göra skillnad och hjälpa till fast jag inte är helper vill jag kunna banna/ kicka folk som inte kan rpa (man ska aldrig leta problem som sv utan man har rollen ifall man möter problem det är staffs uppgift att leta efter folk som inte kan rpa och göra servern bättre och höja nivån på rpn)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. man kan abusa på många olika sätt jag kan förklara några sortes av abuse,
1. Om du blir dödad i scenario och du revvar dig då blir det att man abusar revv funktionen,
2. om man har toggleid på det är abuse för man kan se om dom t.ex ligger i buskar,
3. att man bannar folk bara för det är kul då använder man ban funktionen på ett korrupt sätt.
Om detta förekommer ska extremt hårda återgärder tas direkt och sånna som abusar ska inte vara på servern!

Vidare, såhär du har lämnat unive osv och fått blacklist men du kan få en chans att ta en intervju men vill inte se mer sånthära med att byta server osv och vill se att du ska vara en bra sv och jag kan lita på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka