Nekad L1nuS | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? L1nuS#7136

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. väldigt aktiv vanliga dagar när de är skola 3 timmar helger mycket mycket mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan juni men jag var medlem hela förra året och va servervakt då.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) gå ej att bifoga eller vet ej hur man gör har bild på de och det är 14 gånger kan skicka bilden till er i pm ifall ni vill ha de.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har ansvaret att underlätta för staffs ifall icke medlemmar håller på så kan jag t.ex sv banna dom så länge så kan ni staffs ta hand om de när ni har tid. Man ska vissa för nya medlemmar hur man rpar och hjälpa nya om de har frågor. Man ska vara en förebild för nya samt andra medlemmar som spelar på serven.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag var servervakt runt kanske 6-7 månader förra året om inte mer och jag vill bli det igen jag har en stor erfarenhet och tror jag kan hantera de. Jag vet när jag ska banna och inte, när jag ska revive och it. samma sak med kicka. Jag vet hur jag ska hantera rollen och permsen ig. Jag kommer inte abusa rollen och kommer ha rollen för att hjälpa serven och inte förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse som servervakt är ju ifall min polare blir skjuten och 12ad sen säger han till mig att ressa honom och jag gör de då abusar jag kommandot /revive. ifall jag svbannar någon utan anledning abusar jag de. Ifall jag förlorar i ett scenario och blir sur så kan jag inte banna eller kicka personen bara för jag blev sur eller förlora. bannar gör man mest ifall en icke medlem till exempel kommer och lallar och vdmar.

Tillbaka