Inaktuell L1nuS | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1nuS

Icke Medlem
Meddelanden
263
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? L1nuS#7136

Vad är ditt hexid? 11000014b9c701f

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Min kompis blev M-A och du blev jag extremt sugen på att bli de igen och om jag får bli de igen kommer jag verkligen satsa och göra mitt bästa för att så många medlemmar ska komma till unive som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har varit Medlemskaps-Ansvarig innan jag vet hur de går till och hur man ska bete sig. Jag är en aktiv person som kommer kunna påverka mycket och ta extremt mycket intervjuer samt ansökningar, Jag har varit M-A 2 gånger innan och har lärt mig så extremt mycket så att bli de igen skulle bara vara roligt och att få hjälpa till ännu roligare. Jag vet hur forumet går till och hur man ger roller i dcn så om jag blir M-A så kommer jag bara kunna köra på direkt och jobba för fullt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid möta andra människor med respekt man ska ha en bra ton mott andra så dom känner sig välkomnande till servern och vill stanna. Har man en dålig ton och elak mott dom så kommer dom inte känna något bra av servern och vilja lämna därför är det viktigt att vara trevlig och respektera andra som dom är så kommer dom vilja stanna längre!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man inte bara ska ha medlem bara för att ha utan att man har den för att man verkligen är medlem och att man ska bevisa och vara en förebild för andra att han man faktiskt är medlem och det är bra, man ska inte bära medlem rollen om man är en lallig person som enbart är här för att skapa problem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska inte komma till servern bara för att lalla utan om man ska komma till servern ska man ta de seriöst och vilja utveckla sin rp ha bra mål inom sin rp med en unik karaktär, man ska inte bara komma hi för at lalla vara kaxig och dryg man ska vara snäll och rpa så bra man bara kan. En unik karaktär är roligt om dom försöker ha då rpn blir roligare att följa samt så tycker jag rpn blir bättre av de.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskaps Ansvarig tycker jag att man ska kunna ge alla icke medlemmar en chans att kunna bli medlemmar så att dom kan få kunna utveckla sin rp-nivå då dom kan göra det mer om dom då är medlemmar samt då få ut så mycket av sitt rp som möjligt.

Hur ser din aktivitetet ut? På veckodagar 4-5 timmar Helger 8-9 timmar lov som helger också på vardagar då! beror också på vad jag ska göra visa dagar kan det bli mer visa dagar kan det bli mindre

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive för det är bästa servern!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag hade tyckt det hade varit jätte roligt att hjälpa till, Ha det bra!

Tillbaka