Nekad L1nky | Ban överklagan [Limpis]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13259
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 13259

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198344538748/

Ditt Hex-ID: steam:110000116e78a7c

Vad är din discord tagg? L1nky#8636

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism och doxx

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag har skrivit ett par olämpliga ord i pm till en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte varför jag ni staffs valde att banna mig pågrund just utav anlednigen "doxx" för jag har ingen aning om vem jag har doxxat. Men jag kan erkänna att jag har skrivit olämpliga och rasistiska saker i pm med en kille som tydligen också alltid säger n-ordet samt skriver det!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som är felet är att man tar åtgärder på just mig när den själva som banna mig och han som "anmälde" mig också är likadana i deras sinne.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Inget svar eller? Tycker man ska kolla överklagan iallafall och göra sitt arbete

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka