Accepterad L1nkan_ | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nkan_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Lindkvist

Vad är ditt discord namn? Spexc_

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Johansson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? seriös, lite osmart, lätt irriterad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: växte upp i ludvika med 2 bröder och 1 syster och mamma och pappa, gillar bilar och motorer. Framtidsplaner: försöka att leta efter ett jobb som jag tycker är roligt och sedan så jobba mig uppåt inom den branschen, sedan så vill jag träffa roligt folk som man kan hänga med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är schysst och social kille som gillar att träffa nya och så kan jag föredra till många kompisar som brukar spela RP,Jag kan även göra så gott jag kan till att andra följer reglerna genom att anmäla folk som bryter mot reglerna för att hjälpa med att hålla ett bra rykte om servern "så att inte folk tycker att de är en dålig server för det bara är trolls inne".

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du medvetet gör drag, handlingar och beslut som gynnar den andra parter snarare än dig själv, alltså att båda sidor av scenariot ska ta vinst och att båda sidor ska ha roligt som möjligt i det scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, Jag försöker hålla mig mot reglerna för att jag vill inte bli bannad för att jag tycker RP är roligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa alltid respekt mot andra medlemmar och undvik kränkande kommentarer, visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mekaniker som jobbar med bilar och jag vill att serverns olika företag ska växa och inspirera andra så att andra jobbar vanliga jobb istället för kriminalitet

Senast ändrad:
Tja @L1nkan_ Utveckla dessa frågor : Vad kan du bidra med till serverns RP &Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario Du har 24 timmar på dig att ändra det sedan svara på detta meddelande

Tja @L1nkan_ Utveckla dessa frågor : Vad kan du bidra med till serverns RP &Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario Du har 24 timmar på dig att ändra det sedan svara på detta meddelande

så nu har jag utecklar frågorna en del, hör av dig om du tycker något annat ska ändras. vill lära mig om jag har gjort någonting fel/halvdant.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Tiden förlängd! Du har 48h extra

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka