- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 873211114903732284
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så att jag och en annan bil hade krig mot varandra på vägen och ingen ville ge sig så vi körde efter varandra och sen stannade vi och snackade lite där men sen efter några sekunder så hoppar jag ut ur bilen och jag tänker inte riktigt och jag skulle skjuta mot däcken men istället så skjuter jag i huvudet.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det var inte felaktigt men vill göra det bättre och vil få en andra chans och bevisa att jag kan göra det bättre.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 873211114903732284
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så att jag och en annan bil hade krig mot varandra på vägen och ingen ville ge sig så vi körde efter varandra och sen stannade vi och snackade lite där men sen efter några sekunder så hoppar jag ut ur bilen och jag tänker inte riktigt och jag skulle skjuta mot däcken men istället så skjuter jag i huvudet.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det var inte felaktigt men vill göra det bättre och vil få en andra chans och bevisa att jag kan göra det bättre.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja