Nekad L1ndwall | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndwall

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/?l=swedish

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Lindvall

Vad är ditt discord namn? DikesRöjan#2057

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2003

Berätta om din karaktär. En skön nyinflyttad ung kille som söker nya vänner och en ny start att börja om på. Han vill inte vara som alla andra utan han vill hålla på med gängkriminalitet. Han har precis blivit utsläng och ska ut på nya förvånadsfulla äventyr.

Han är helsvensk och en ganska trevlig grabb om det inte är någon som gör han något taskigt. Men bortsätt från det så tycker han om att skoja med folk men kan även vara ganska bestämd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer leva mig in i rollen och göra mitt bästa för att de ska bli verklighetsbaserat. Tror vissa folk hade tycket det hade varit roligt att möta på mig då han ska uppfattas som en trevlig och rolig person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att inte göra något som går emot stadens regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag antar att ni menar att inte alla bråk går att vinna över och att man ibland måste inse att man måste ge upp. frågan var svårt formulerad.

Hur hittade du Unive? harhört och sätt mycket från denna stad så sökte upp den och sökte om medlemsskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka