Accepterad L1ndbergarn | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1ndbergarn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zhynxz15

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Lindberg

Vad är ditt discord namn? L1ndbergarn#6281

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Abdul Joze är en förortsgrabb på 18 år som inte lärt sig varken samhällets regler eller vad som är rätt och fel. Abdul kör sitt race och eftersom att han bara är 18 år så har han inte utvecklat sitt konsekvenstänk. Abdul eller AJ som han kallas, kommer från Irak där båda hans föräldrar dog i en allvarlig flygkrasch när de skulle ta sig till Sverige. Han har svårt att hålla sig lugn på grund av sin nervositet, han blir lätt nojig och har svårt att lita på folk. När han väl kom till Sverige så fick han lära sig den hårda vägen och fastande i en narkotikaverksamhet där han fick jobba som springpojke. Han märkte snabbt att de stora grabbarna hade lurat honom, men att han ändå fortsatte att kämpa för att förhoppningsvis nå till en högre rang inom verksamheten. Abdul är en hård arbetare men har sedan tidigare haft problem med polis och andra statliga myndigheter, vilket har gjort att han absolut inte litar på det statliga. Abdul är väldigt duktig på svenska, men han gillar att använda sig av "ortenslang" för det mesta. Under sin tid i Sverige så hängde han med mycket svenska grabbar vilket har gjort honom lite mer svensk än alla de andra invandrarna i hans krets. Men Abdul har inte känt sig hemma i sin nuvarande krets då han är den enda killen med utländsk bakgrund. Därför behöver han en familj som tar hand om honom tills han börjar växa som person. När han väl börjat lita på någon så behandlar han denne som sin familj eftersom att han inte har någon riktig familj kvar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med mycket bra och roligt RP för alla på servern. Jag kör mitt race och gör allt för att skapa en så bra RP som möjligt. Jag gillar att träffa nya människor och därför känner jag att detta är en plats för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive känns som en riktigt seriös RP server där alla medlemmar lyder reglerna och förstår vad som är rätt och fel. Alla andra servrar jag spelat på har inte uppnått mina krav gällande RP.

Hur hittade du Unive? Jag letade en server som är seriösare och då hittade jag denna med medlemsansökan och intervju, vilket kändes rätt för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha så roligt som möjligt och träffa nya karaktärer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att mestadels ha så roligt som möjligt och samtidigt få en trivsam miljö. Men jag vill också träffa nya människor som är på en bra rp-nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har spelat 100+ timmar på en annan server som inte var lika seriös som denna och förnuvarande så letar jag något att byta till. Så nej, jag är inte aktiv på en annan server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka