l1kkom
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 11000014b108539
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag drog ett rasiskt skämt. trodde jag blev vän med han men tydligen klippa han och gjorde report. Jag insåg nu hur efterblivet det var då jag inte brydde mig för stunden. Men nu när jag inser vad jag gjorde och fått för åtgärder ångrar jag mig väldigt mycket.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det var inte alls felaktig. Jag valde dra ett rasiskt skämt och förtjänar min åtgärd. Jag vill få en ny chans och bevisa att jag har förbättrats och verkligen tagit det till lära av mitt misstag och kommer ALDRIG göra om det.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 11000014b108539
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag drog ett rasiskt skämt. trodde jag blev vän med han men tydligen klippa han och gjorde report. Jag insåg nu hur efterblivet det var då jag inte brydde mig för stunden. Men nu när jag inser vad jag gjorde och fått för åtgärder ångrar jag mig väldigt mycket.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det var inte alls felaktig. Jag valde dra ett rasiskt skämt och förtjänar min åtgärd. Jag vill få en ny chans och bevisa att jag har förbättrats och verkligen tagit det till lära av mitt misstag och kommer ALDRIG göra om det.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja