Accepterad L1ghtzz | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljuset

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
87
Användarnamn: L1ghtzz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988739880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: L1ghtzz

Vad är din discord tagg? L1ghtzz#3336

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, powergaming, f9abuse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde f9 abuse och powergamea igenom att köra till poppy stället med bmw som jag inte visste och suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och plocka poppys och jag erkänner att jag f9 abusea sorry för det. Och sedan kommer säkerhetspolisen och griper mig för att jag plocka droger och sedan ser dom att min bmw var där och det är tydligen powergaming sa det till mig i support för bmw inte kunde åka på sånna ställen tror jag de sa . och sedan vid polis stationen teasrar de mig 2 gånger och jag rp:ar att jag fick el chock och skulle ramla fast tydligen så hade jag inte gjort det bra men försökte mitt bästa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel och ber om ursäkt.

tror jag har 6 tidigare banns inte säker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. som sagt inte säker på att det var 6 tror det iaf powergaming ,combattlog, mask på gz = felaktig, f9 abuse, hetsar på gz och tror 1 till jag inte kmr ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut inte åkt med bmw påväg till poppy stället och inte f9 abuseat och inte brutit mot suntförnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart och jag lovar att aldrig göra om de

Har du läst våra regler? Ja

Jag själv tror inte jag kmr bli unbannad fast försöker ändå:Orgingal:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka