Nekad L1ghtzz | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ghtzz

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Här är min steam : https://steamcommunity.com/profiles/76561198988739880/

Ditt Hex-ID: Mitt hex id är : 11000013d4d4528

Vad är din discord tagg? Mitt namn på discord är Jetski L1ghtzz#3262.

Vem var det som bannade dig? Har ingen anning är bannad på discord och ska försöka få unbann där. btw det är min nya forums konto för min gamla har skit hög delay på sig.

Hur lång tid var din ban? Jag är bannad på discorden så det är permanent.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker joina dcn så går det ej och det är för jag är bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade blivit token-grabbad och så tog den personen min discord token loggade in och skickade massa saker. Kom dc för mer detaljer för vad det är. Hoppas jag kan komma tillbaka för jag var staff här tidigare flera gånger och min bror vill rpa här också. kan någ fixa bevis om ni vill ha.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag hade blivit token-grabbad av någon kom dm om ni vill ha namn. och sedan gick personen in på min dc med hjälp av min token och skickade saker som fick mig bannad antagligen för jag vet ej vad dem skrev. Jag körde ju på den här servern tidigare från förra somarren till februari och jag lämnade till slut och vill gärna komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig för den som bannade mig visste ju inte vem det var. Som sagt blev bannad på massor av discord servrar inklusive unive/multi.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det här är min andra discord ban då jag har blivit blacklistad förut fast blev unblacklistad av philip. Men jag har absolut blivit bannad ingame många gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså igenom att bli token-grabbad så laddar man ned en sak. Så jag antar att jag inte skulle laddat ned filen från personen. Om ni vill veta vem kom dm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Och kan rpa eftersom jag körde här länge innan servern blev skit känd.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka