Accepterad L1ghtzz | Ban överklagan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljuset

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
87
Användarnamn: L1ghtzz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988739880/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HeterJagElnur?

Vad är din discord tagg? Hamodi#6666

Vem var det som bannade dig? -abraham

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade powergameat igenom att skjuta när vår förare hade kört in i en väg efter han hade blivit dödad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle gå och hjälpa några som hade gjort bankrån för dem behövde hjälp. Så vi försökte döda poliserna så att dem skulle vinna bankrånet. typ en min efter kommer poliserna ut och dödar vår förare och då kör vi in i en väg i typ 35km fast jag kollade bak och sköt så jag fokuserade inte på att vi hade krockat jag tänkte ej på att vi hade kört in i vägen för att det såg ut som 10km när vi körde in i väggen så jag fortsätter att skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel och jag borde fokuserat på bilen och hur snabbt vi körde så att detta inte skulle hända. Ångrar verkligen de jag gjort. Vi hade också hotat sjukvårdarna med att vi skulle döda dem om de åkte. dem åkte och så kommer det en sjukvårdare från ingenstans och rammar in i oss och de gjorde så att vi krockade ännu hårdare. ( denna sjukvårdare har nu fearrpat flera antal gånger nu under scenarion)

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 11 eller 12 kmr ej ihåg dem. de va ett tag sedan jag blev bannad så jag kommer ej ihåg.
Jag lovar att detta ej kommer ske igen från mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det var mitt fel kommer aldrig göra om det. Jag lovar. Jag borde ha fokuserat på bilen ist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag ber om ursäkt om de jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd.
Din ban är överklagad.
Läs gärna igenom reglerna igen.
Ta gärna åt dig kunskapen som du fick av denna ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka