Accepterad L1eandro99 | Medlem ansökning (e34) [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,800
Reaction score
1,455
Vad är ditt namn i verkligheten? Leandro

Vad är ditt discord namn? L1eandro99

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Hassan Abdisson och är 23 år gammal och bor i Rinkeby. Hans pappa slog alltid honom när han var liten och då blev Hassan väldigt ledsen och började gråta och säga till hans mamma. Hassans mamma sa till honom att det blir okej sedan så en dag så kom Hassans pappa hem från jobbet och han var full. Han slog Hassan med hans öl flaska så att Hassan svimmade sedan så sprang han från hans hem och kom aldrig tillbaka. Hassans mamma kom och tog honom till Sjukhuset och hjälpte honom med skadorna. Efter 2 veckor blev han som normalt igen och då letade han efter hans pappa för 15 år men aldrig hittade honom. När han var 19 år så såg att hans mamma började gråta eftersom hyran var så dyr och dom inte kunde betala den. Sen så valde Hassan att gå till skolan och få alla A så att han kunde få ett bra jobb. Sedan så kom dagen han tog examen med högsta betyg och då så blev hans mamma så glad. Sedan så var det upp till Hassan att hitta en bra jobb som man får bra betalt så att han kan hjälpa hans mamma med hyran. Sen så hittade han ett jobb inom IT men han visste inget om det så att gick till Tensta biblioteket och lånade böcker om IT och läste på Internet och hittade information om IT. Sedan så var det tid att åka till hans jobb som då var i staden Unive och valde då att flytta dit. Efter 1 månad av jobba 8 timmar varje dag så besöker Hassan sin mamma och skulle överraska henne med någonting. Hans överraskning var att hans mamma skulle flytta till staden Unive och bo i en villa med hans son sedan så började hon gråta eftersom hon var så glad att hans son hade lyckats med livet och var jätteglad. Hassan lever fortfarande i Unive med hans mamma.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Omtänksam, Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hassan Abdisson vill gärna bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en social RP och göra sociala scenarion och ha roligt och höja både Kriminell RP och jobb RP och så kan jag också bidra med en hög RP nivå och göra allt i mitt värld och hjälpa att utveckla serverns RP men också utveckla servern i varje väg som finns.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst menas att du inte alltid behöver vinna ett scenario du måste också kunna förlora en scenario och om du är i en vapenhot måste du alltid lyssna på instruktioner som dom säger till dig du måste rpa som om det var i riktiga livet för då bryter du regeln FEAR RP och suntförnuft eftersom sånt händer inte i riktiga livet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Brutit mot några regler vilket leder till ban så fick lära mig ifrån det och det upprepades inte igen som tur.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag vet alla regler till exempel så är FEARRP när du är under ett pistol hot och då måste du vara rädd för ditt liv. Och Suntförnuft är när du gör grejer som man inte gör i riktiga livet liksom du inte kör 300 mitt i staden det gör man liksom inte i riktiga livet liksom. RDM = Random Deathmatch när du dödar någon utan någon anledning. VDM = (Vehicle Deathmatch När du dödar någon med din bil eller använder den som ett vapen liksom kör på folk liksom. COPBAIT är när du kanske driftar framför polisen så att dom börjar jaga dig liksom du vill ha deras uppmärksamhet och det är förbjudet. METAGAMING är när du kanske pratar i discord kanske polisen är där kom inte eller det är folk som skjuter där gå inte dit liksom man pratar i discord när man RPAR man ska alltid vara deafad och inte prata. Kan säga resten i Intervjun senare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka