Nekad L1eandro99 | Chef-jobb ansökan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,800
Reaction score
1,455
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol

Vad heter du IRL? Leandro

Vad heter du på discord? L1eandro99

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år nu.

Hur rollspelar du på servern?

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag kommer att utveckla jobbet genom att vara tillgänglig alltid när nån behöver hjälp också vara med i möten och hjälpa dom som jobbar åt mig och utveckla jobb rpn. Samt sociala rpn kommer att utvecklas vi kommer göra roliga grejer i domstolen och helt enkelt fixa bra scenarion osv och utveckla allting liksom. Kommer bidra med riktigt bra rp och roliga scenarion och som sagt uveckla rpn i domstolen. Jag vet vad man ej kan ha i tingsrätten och vad man får ha osv vet liksom allt om detta jobb det är därför ni ska välja mig som detta jobb för ni hittar ingen bättre Domstol chef än mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart polis ganska länge och pluggar till jurist IRL så vet jag liksom allt om detta jag vill bli advokat när jag blir äldre.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara aktiv medans jag har skola och efter mina skoldagar är ganska kort då mina prov är då slut så kan gå hem vid 15 tiden och vara aktiv från 15-02 varenda dag samt så vet jag att jag har träningar ibland kommer kunna vara aktiv efter det men blir jag staff så kommer jag vara super aktiv samt hjälpsam som sagt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Nekad.

Anledning: Du måste vara medlem i minst 30 sammanhängande dagar.

Du får ansöka igen 06-03-2024.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka