Nekad L1eandro99 | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,800
Reaction score
1,455
Ditt discord namn: L1eandro99

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varning

Vem/vilka tog beslutet? LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet drogs på grund av att jag skrev ooc under scenario vilket var jätte fel av mig att göra. Jag visste dock att detta inte var en regel och jag har inte spelat på ett tag så visste inte liksom att man inte fick och har sett andra personer göra så jag trodde det var okej att skriva och detta kommer inte att upprepas och lärt mig ifrån mina misstag. Vart bannad och vill verkligen bli unbannad och inte ha en krim varning. Detta kommer inte upprepas ifall du bara ger mig en chans att tro mig. Jag var bara ganska arg på en polis som bröt mot serverns regler och fick senare åtegärder och blev helt borta ifrån servern. Vill bara att du ger mig en till chans att bevisa att jag verkligen kan denna regel.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då jag verkligen inte visste om detta regel och detta kommer ej att upprepas och jag har kollat upp den regeln och är totalt förbjudet och visste ej att detta var en regel som sagt. Det var rätt ifrån din sida men inte ifrån min då jag inte visste att det var en regel. Sett många andra personer göra det och trodde att det bara fanns hets ooc som jag verkligen inte gjorde men det fanns tydligen en till regel jag inte visste om.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bevis finns hos LUDDE

Senast ändrad:
Tillbaka